11 Eylül 2015 Cuma

RUNNING MAN FAVORİ BÖLÜMLER - PART2

Takip ettiğim kadarıyla Running Man favori bölümler ile ilgili olan ilk yazım epey tıklandı. Belki de artık o bölümler de izlenmiştir diye ikinci bir yazı daha paylaşmayı gerek gördüm. Umarım hoşunuza gider :)
Bölümleri sıralamadan önce favori bölümler ile ilgili
ilk yazımı henüz okumamış arkadaşlar öncelikle ilk yazıma blogda ulaşabilirler ^-^ Zira esas tavsiyelerim ilk partta paylaşılmıştır :)
Evet eğlence dolu yeni bölümlere hazırsak başlayabiliriz. Race start !!

10.

BÖLÜM 135

KONUKLAR: Jackie Chan, Choi Si Won (Super Junior)

Çocukluğumuzda birçok filmini izlediğimiz, hemen hemen herkesin tanıdığı Çinli Jackie Chan Running Man gibi bir programda mutlaka olmalıydı tabiki. Yanına bonus olarak da Siwon olursa tadından yenmez :D
Running Man elemanları koskoca Jackie Chan'e bile kök söktürüyor. Running Man takipçileri bilir, oyunlardan en zorlusu iğneli halı koşuları olarak biliniyor. Bölümde 3 kişi iğneli halı üzerinde bırakın koşmayı ip atlamaya çalışıyorlar. Acı dolu bu oyun sizi epey güldürecektir :)
Tabi bizim izlediğimiz filmlere göre Jackie Chan epey yaşlanmış. Ama o kadar tatlıydı ki tam bir tonton dede olmuş. Bir ara Ji Suk Jin'e oppa bile dedi o yarım korecesiyle :D
HaHa ise bir umut Jackie Chan ile kanki olmayı umdu bölüm boyu ama sonuç tabiki hüsran :)

9.
BÖLÜM 130
KONUK: Konuksuz
Running Man'de belirli bir konsept olan bölümleri çok seviyorum. Kurgu heyecan verici, sonlar ise şaşırtıcı oluyor genelde. Reenkarnasyon bölümünde de böyleydi. Konuk olmadan da bizleri güldüren Running Man elemanları yine harika bir iş çıkarmış. Bölüm 1938 yılında başlayıp günümüze ulaşıyor. Ve üyelerden birtakım sırları çözmeleri isteniyor.
Monday Couple bu bölümde de bizlerleydi tabi :)
Birileri kendini yine senaryoya fazla kaptırdı galiba :D

8.
BÖLÜM 184
KONUKLAR: Baro(B1A4), Seo In Guk, Park Seo Joon, Kang Ye Won,Son Ho Joon
Running Man'in acımasız yüzünü görmeye hazır olun. Running Man kış olimpiyatları özel bölümünde konukları korkunç gerçekler bekliyor. Kış, soğuk ve kar :D
İlk başta konuklara bakınca görselliğe önem verildiğini düşünebilirsiniz ama bunların hepsi bir kandırmaca :D Zavallı konukların başına gelmeyen kalmıyor.

Mesela bakınız şu oyuna :D

Acı çeken tabi sadece konuklar değil. Ama running man ekibi bundan çok daha kötülerini gördüğü için onlara pek fazla acımadım :D

Oyunların zorluğundan ziyade kaybeden takıma verilen cezalar daha korkunç oluyordu :D

7.
BÖLÜM 256
KONUKLAR: 2PM, Baek Jin Hee
Genelde konuklar idol olunca Running Man üyelerine bir rahatlama hissi geliyor. İdoller biraz çekingen ve sıska olduğu için Running Man güçle yenemese de hileyle onları yeniyor zaten. Ama 2PM bunun en büyük istisnası. 2PM üyeleri canavar idoller olarak anılıyor. Hepsi kaslı ve güçlü çocuklar. Onları güçle yenmek hemen hemen imkansız.
Running Man'in idol savaşları bölümüne de 2PM'den Chansung ve Wooyoung katılmış ve bir oyunda herkesi safdışı etmişlerdi. O bölüm 2PM için spor salonu bebeleri diye bağırmışlardı hala hatırladıkça gülerim :D

Tahterevalliden isim etiketi sökme oyunu RM tarihinin en tuhaf oyunlarından biriydi bana göre. Nasıl yapsak da durumu zorlaştırsak diye düşünmüşler sonunda buna karar vermişler galiba :D

Ayrıca giydikleri t-shirtler de nasıl bir kumaştan yapıldıysa artık tutanın elinde kalıyordu. Bölüm boyu nerdeyse herkesin üzeri yırtıldı :D

En son düzenlenen fanmeeting esnasında Kwangsoo diğerleri tarafından zorla kas gösterisi yapmak zorunda kalmış ve Kore magazin gündemi bir süre Kwangsoo'nun vücut çalışmasını konuşmuştu. Bu bölümde de Kwangsoo üzerini çıkartınca tabiki alay konusu oldu :D

6.
BÖLÜM 153/154
KONUKLAR: Park Ji Sung, Sulli, Ko Ja Cheol, Evra
Running Man ve Park Ji Sung futbol özel bölümleri hemen hemen her yıl düzenli olarak çekiliyor zaten. Park Ji Sung Kore'nin milli gururu olan ünlü bir futbolcu. Running Man'e ilk konuk olduğu bölümde tüm üyeler neredeyse küçük dillerini yutuyordu. Hepsinde ayrı bir heyecan falan vardı ama Park Ji Sung öyle sempatik bir karakter çıktı ki birden bizimkilerle kanki oldular :D
Bir sonraki sene yani 153. bölümde Park Ji Sung tekrar geldiğinde ise Running Man üyeleri sanki kendilerinden biriymiş gibi samimi davrandılar. Birbirlerini eziklemeleri falan baya eğlenceli geldi bana. 153 ve 154. bölüm Park Ji Sung özel bölümleriydi ve epey eğlendiriciydi izlemenizi öneriyorum.
153. Bölümde bir diğer ünlü futbolcu Ko Ja Cheol da vardı. Futbol özel bölümü de olsa ünlü futbolcu falan tanımadılar ve ayak voleybolu oynattılar :D

İzlerken Park Ji Sung'un gerçekten ne kadar yetenekli bir adam olduğunu anlıyorsunuz.

154. Bölüme PARK Jİ SUNG en yakın arkadaşlarından biri olan Evra'yı da getiriyor ve olay daha da eğlenceli bir hale geliyor. 

Running Man'de en keyif aldığım oyunlardan biri de fotoğraf çekme oyunlarıdır. Özellikle bu oyun sizi baya güldürecektir :D
İzleyin derim :)

5.
BÖLÜM 225
KONUKLAR: Kim Woo Bin, Lee Hyun Woo
Running Man'de casus bölümleri meşhurdur. Üyelerden veya konuklardan biri casus olur ve diğerlerini kandırması istenir. 225. Bölüme konuk olan Kim Woo Bin'den de bu tarz bir görev isteniyor. Kim Woo Bin daha önce birçok defa programa konuk oldu ama genelde grubunun kara deliğiydi. Bu bölümde ise akıllara zarar bir performans sergiliyor.

Olan zavallı Lee Hyun Woo'ya oluyor tabi :D Tüm esas görevler Kim Woo Bin'e verilmiş ama Kim Woo Bin de defalarca Running Man tarafından aşağılanmış bir konuk olarak bu lekeyi temizlemeliydi.

4.
BÖLÜM 213
KONUKLAR: Yoo In Young, Lee Yoo Ri, Seo Woo, Choi Yeo Jin, Kim Min Seo
Kore dizilerinin fettan ablaları Running Man'e konuk oluyor. Running Man'in hilekar üyeleri ise onların karşısında hiçbir şey yapamıyor. Konukların tam bir resmini gösterecek olursam şu şekilde:
Gördüğünüz gibi hepsi de dişli yarışmacılar. Üyelerle ilk karşılaştıkları andan itibaren epey zorlu bir bölüm başlıyor.

Konukların kendi partnerlerini seçmesi de ayrı bir hoş olmuş bence :D

Bölümü izlerken ben epey eğlenmiştim. Bence kesinlikle izlenmesi gereken bölümlerden biri :)

Burada da muhteşem bir ekip var :D

GELDİK İLK 3 BÖLÜME...
3.
BÖLÜM 250
KONUKLAR: Big Bang
Running Man üyeleri cidden çok komik tipler bu bir gerçek. Ama başka bir gerçek daha var ki konuklar da espri yapmayı bilen tiplerse o bölüm çok daha iyi oluyor. Mesela Big Bang gibi :D Yeni albülerinin ardından tanıtım çalışmalarına başlayan Big Bang tabi ki Running Man'e de uğradı ve keyifli bir bölüm çektiler.

Oyunlar farklıydı ve Kim Jong Kook'u alt etmek için karşı takım epey çaba gösterdi. Big Bang üyeleri ise takım kaptanlarının bizim kaplan olması avantajını gayet güzel kullandı.

Bu oyunu oynarken poşeti yırtıp Guguk sesi çıkarmaları gerekiyor. Ama Korelilerin Guguk demesi bizimkinden biraz farklı :D

İlk oyunda kaplanı alt edemeyen zürafa ve çekirge hain bir planı devreye sokuyorlar. Devamı bu kareden daha korkunç :D Kesinlikle bu bölümü izleyin derim :)

2.
BÖLÜM 242
KONUKLAR: Jung Yong Hwa, Jung Il Woo, Lee Hong Ki
Hallyu yıldızları özel bölümünde hayranların önerdiği oyunların oynandığı bir konsept uygulanmış. Konuklar arasında Running Man'e ilk kez konuk olan ruh bekçisi rolüyle kalpleri fetheden Jung Il Woo da var. Running man ekibi Yong Hwa'nın güçlü, Hong Ki'nin de kolay lokma olduğunu biliyor geçmiş bölümlerden. Ama Il Woo onlar için bir ilk, nasıl bir rakip olduğu konusunda bir fikirleri yok.

Ve çok geçmeden hırslı Il Woo ile tanışıyorlar :D

Kurt Kuzu oyununda çok eğleneceksiniz bence :)

Hem konukları güzel, hem de oyunları güzel bir bölüm arıyorsanız 250. bölüm tavsiyemdir :)

1.

BÖLÜM 160/161
KONUKLAR: Shinhwa
Shinhwa running man üyelerine kafa tutup onları dize getirebilecek nadir bir ekip. Birkaç bölümde üyeler bize ancak Shinhwa rakip olabilir diyordu belki denk gelmişsinizdir. İşte bunun sebebi 161. bölümde Shinhwa ile zorlu bir mücadele geçirmiş olmaları.

Öncelikle 160. bölümde esasen bir konuk yok ama devamı niteliğinde olacağı için öncesinde 160. bölümü de izlemenizi tavsiye ederim. Ayrıca bu bölümde Running Man'in en iyisi seçiliyor bilginize :)
İlk başta Shinhwa adil oynayarak kazanmaya çalışıyor ama Running Man'de adillere yer yok :D Burada güçlü olan değil hile yapan kazanır :D

Bu oyunda ise hile yapmadıkları bir an bile olmadı :D

Birçok diziden tanıdığımız Eric aslında ne şaşkın biriymiş ya :D Dizilerdeki karizmatik Eric'ten bambaşka bir Ericle tanışacaksınız :)

REHBERİN YORUMU
Running Man'i ben genelde sıkılmadan izliyorum ama birkaç kişiden bazı bölümlerde sıkıldıklarını duydum. Olabilir tabi zevkler farklı ama sizler de benim gibiyseniz bu listeden sonra sıradan izleyin derim. Yok siz de çabuk sıkılıyorsanız önce Running Man karakter tanıtım yazımı okuyun, ardından favori bölümler ilk listemi okuyun ve sonra da bu listeye göz atın derim :D Fırsat varken reklamımı da yaptım :D
İzleyecek arkadaşlara iyi seyirler diliyorum. Başka benim eklemeyi unuttuğum güzel bölümler varsa yorum olarak paylaşabilirsiniz :)






























































17 yorum:

  1. 225 KESİNLİKLE izlenmeli *** 188-189-191 üçlemesi de benim favorilerimden oldu :) Eline sağlık birde *

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim Woo Bin hayranlığı var galiba biraz :D Yorum ve tavsiyen için çook teşekkürler :)

      Sil
  2. Money couple en güzel bölümleride söyler misiniz

    YanıtlaSil
  3. Monday couple

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir monday couple özel bölümü olmadı 159, 174, 229, 251, 266 bunlar ikisinin çift olduğu bölümler. Ama dediğim gibi özel bir monday couple bölümü yok genel olarak her bölümde kısa kısa yer veriliyor

      Sil
  4. Merhaba :) Ben de Running Man izlemeye yeni başladım sayılırım ve tavsiyelerinizin hepsini izledim. Gerçekten RM izlemekten izlediğim bütün dizileri boşlar oldum :) Aslında çevirilen bütün bölümleri baştan izlemeyi düşünüyorum ama şu aralar boş vaktim çok az ve stresli bi dönemdeyim ne yazık ki. Bu yüzden biraz neşelenmek istediğimde açıp RM izliyorum :) Demem o ki verdiğiniz tavsiyeler için çok teşekkürler. Böyle ilk etapta aklınıza gelen, önerebileceğiniz başka bölümler var mı? Konuklar farketmez Running Man olduğu sürece izleyebilirim.Şimdiden çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bu bölümleri izlediyseniz ben 90. bölümden sonrasını açıp izlemeye sıradan başla derim bunlar benim her daim aklımda olan bölümlerdi ama her bölüm ayrı bir güzel :) sadece son bölümler beni pek sarmadı onları takip edemedim yorum için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Merhaba ^^ running man yazılarını takip ediyorum bunu görünce sevindim oturup izlemeye başladım önerdiklerini :D ben bir şey soracağım böyle şu na kadar izlediğim tüm running man bölümlerinde hep ilk elenenler kolay kardeşlerden biri oluyor zaten lakaplarına yaraşır şekilde davranıyorlar fakat :D ben zürafa hayranı biri olarak zürafanın şampiyon olduğu bölümler var mı elinde hatırladıklarını bana atar mısın ? :D Çünkü ilk elenen o oldukça çıldırıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 108, 244, 176 bakabilirsin. Üzgünüm ama Kwang Soo bileğinin hakkıyla kazandığı bölüm sayısı pek yoktur :D

      Sil
    2. teşekkür ederim biraz geç oldu cevap vermem ama :D listnein devamını dört göle bekliyorum .

      Sil
  6. tavsiyelerini hepsini izledim dediğin gibi çok komikler.:) dediğin 2pm den wooyoung ve chansung un katılıp yendiği spor solonu bebeleri dedikleri bölüm hangisi ve diğer 2pm ve kim woo bin nin katıldığı bölümleri biliyo musunuz?.
    şimdiden teşekkürler ve bloger hayatında başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 138, 188, 189, 191 kim woo binin konuk olduğu bölümler. 162 de idol savaşları bölümüydü 😄

      Sil
  7. Oluşturduğunuz iki listeye de bayıldım. Önerilerinizin hepsini izledim gerçekten her bölüm ayrı komikti :D Yazınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Running man severlere can feda 😄 Yorum için teşekkürlerr 😌

      Sil
  8. Uzun zamandır running man tavsiyesi bir yazı arıyorum ve sonunda buldum. Çok güzel bir şekilde yazmışsın. izlediğim bölümlerde var içinde ve gerçekten adil bir seçim olmuş hileli bir yarışmaya göre :D. Yazın için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski running man hayranlarından kimler kaldı di mi ahahah. Yorum için teşekkürler, iyi seyirler diliyorum :))

      Sil
  9. Yeni bölümlerindende böyle bir seri yapın lütfen önerdiklerinizin hepsini izledim

    YanıtlaSil