25 Ekim 2017 Çarşamba

WHILE YOU WERE SLEEPING DİZİ TANITIMI

while you were sleeping ile ilgili görsel sonucu

Uzuun zamandır sesi soluğu çıkmayan unni bildiriyor: YAŞIYORUM.
Ancak yetişkin olmanın getirdiği aptal sorumluluklar yüzünden hayatımı şekle sokmak durumunda kaldım ve Kore dizi kariyerimden epey uzak düştüm.
Yine de minik bir kaçamak yapıp başrol oyuncularıyla ilgimi çeken dizi While You Were Sleeping'i izlemeye başladım.

while you were sleeping ile ilgili görsel sonucu

Hanimiş esas kızımız ?
Kore'nin aşık olduğu kız Bae Suzy dizinin ana karakteri Nam Hong Joo'yu canlandırıyor. Hong Joo çok sık rüya gören ve her gördüğü rüya bir şekilde ama mutlaka gerçekleşen bir kızdır. Bu lanet onun peşini bırakmaz. Ama onu aşık olacağı kişiye kavuşturur.

while you were sleeping ile ilgili görsel sonucu

Aşık olacağı adam da karşınızda: Savcı Jung rolüyle Lee Jong Suk.
Bir oyuncuyu bir dizisinde aşırı sevmeniz de iyi değil aslında. Ben Lee Jung Suk hayranı olmamama rağmen Pinokyo dizisindeki karakterini çok yakıştırmıştım. Öyle ki o karakter benim gözümde kendisine yapıştı kaldı. Bu dizideki karakteri biraz soğuk ve de sönük geldi bana bilemiyorum.

DİZİYİ YORUMLAYACAK OLURSAM...
ÖHÖM ÖHÖM:


                                  while you were sleeping ile ilgili görsel sonucu

Öncelikle dizi beynimi mıncıkladı arkadaşlar. Evet tam anlamıyla mıncıkladı. Fantastik dizi sektörünün bana zor geldiğini daha önce de söylemiştim. Bu dizi ultra fantastik çıktı. Rüya sahneleri ile gerçek sahnelerin ayrımı oldukça zor iken bir de flashback sahneler girmeye başlayınca dizi boyu noluyo şimdi bunlara? , ben kimim?, sen kimsin?, ben benim sen sensin dkdhdjksjdk gibi tepkiler olağanlaştı haliyle.

Dizide sır perdesi çekelim derken her şeyi karıştırmışlar bence. Tamam ben de severim olayların hemen ele verilmemesini, gerçeklerin sonradan açıklanmasını falan ama abartılınca çok da iyi olmuyormuş bunu öğrendim.

                         İlgili resim

Diziden beklentim oldukça yüksekti. Birincisi Suzy'i severim, güzel kız şimdi çamur atmaya gerek yok. Lee Jong Suk da fena değil, oynadığı diziler kaliteli olur boş çıkmaz. Ben beklentiye girmeyeyim de kim girsin yani. Ama üzülerek söylüyorum uzun süre verdiğim aranın neticesinde daha iyi bir diziyle başlangıç yapsam fena olmazdı.

Şimdi Suzy ve Lee Jong Suk fanclup buraya toplanıp yazımı taşlayacak belki. Ama ne yapayım ben yazılarımı dürüst bir üslupla kaleme alıyorum. Lee Seung Gi gelse yine torpil geçemem :)

Dizinin senaryosu değişik, sıradan değil. Oyuncular da şahane, lokum kıvamında. Hal böyle olunca keşke daha iyi bir proje olsaydı diyor işte insan. Ben birazcık sıkıldım açıkçası izlerken. Hatta ilk başta dizi bölümlerinin ortalama 30 dk olduğunu görünce bu ne kısacık demiş olsam da kısa olması akıcılık getirmedi bende diziye.

AH bir de şu meseleye değinmem gerek. Suzy o güzelim saçlarına nasıl kıydı da kısacık kestirdi bilemiyorum. ama ben yeterince üzüldüm onun bu haline. Uzun saçlarıyla çok daha güzel bir kızımız sonuçta. Dizide 1988 doğumlu bir karakteri oynuyor, daha yaşlı göstermek için mi böyle yaptılar bilemiyorum. Sonuçta Suzy 1994 doğumlu daha 23 yaşında. Kim inanır onun 1988 doğumlu olduğuna :)

Daha dizi tamamlanmadı halen devam ediyor. İlerde belki fikrimi değişterecek gelişmeler olur bilemiyorum. Öyle olursa ufak bir düzenleme atarız napalım:)

İlgili resim

DİZİ REHBERUNNİ PUANLAMA TABLOSUNDAN ESASEN 6 PUAN ALIR. HADİ OYUNCULAR HATRINA 6.5 'TAN 7 OLSUN :)

İzleyenler, izlemek isteyenler ya da sadece unniye bir merhaba demek isteyenler farketmez :) Yorumlarınız benim için çok değerli aşağıya yazışmaya bekliyorum :) Hoşçakalın ^^

3 yorum:

  1. Unniiiiii , anyon :) Geri dönmene sevindim. Aslında izleme listemdeydi ama şu an kararsız kaldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlenmeyecek kadar kötü bir dizi değil ama ben çok daha güzel olmasını bekliyordum ondan böyle oldu sanırım 🙁

      Sil
  2. Descendants of The Sun konusu incelemesi de bekleriz.

    YanıtlaSil