13 Ağustos 2015 Perşembe

HIGH SOCIETY DİZİSİ KONUSU VE OYUNCULARI


Genelde dizilere başrol oyuncuları için başlarım. Ama açıkçası bu dizi pek de öyle olmadı. Zira ne UEE ne de Sung Joon ilgimi çeken oyuncular değildir.
Güncel diziler arasında bu aralar çok da ayılıp bayıldığım projeler yok. Biraz zoraki de olsa High Society'i seçip izlemeye başladım ve gözlemlerimi hemen aktarıyorum.

...

OYUNCULAR

UEE
Kendisini ilk kez You are Beautiful'da o sinir bozucu karakter ile tanımış ve kara listeye almıştım. Birkaç kez de Running Man'e konuk oldu ve onu sevemeyeceğimi bir kez daha anladım. Belli bir sebebim yok ama ısınamadım ve bu diziye de kendisi yüzünden neredeyse başlamayacaktım.
UEE dizide çok zengin bir ailenin en küçük kızını oynuyor. Babası zaten ailesinden soyutlanmış bir adam ve annesi de berbat olan hayatının ana sebebi olarak bu kızımızı görüyor ve ona evdeki besleme muamelesi yapıyor. İşte kızımız böyle bir aileden bıkmışken kendine farklı maceralar arıyor ve bir markette yarı zamanlı çalışan olarak çalışmaya başlıyor. Bu çalışması esnasında da kendinin kim olduğunu bilmeyen bir adam bulup aşık oluyor. Yani biraz öyle sanıyor :)
Çok klasik değil mi :))

SUNG JOON
Ben Sung Joon'u ilk Gu Family Book ile tanımıştım ve dizi atmosferinden midir bilmem çok sevmiştim. Ardından Shut Up Flower Boy Band dizisini izledim ve baya baya soğudum. Geçtiğimiz aylarda Hyde, Jekyyl, Me dizisinde izlediğimde ise olmuş bu sefer dedim. Şimdiyse High Society ile karşımızda ve ben yine beğenmedim. Ama artık sorunun ne olduğunu biliyorum. Bu adamın oyunculuğu esas oğlan karakterini taşıyacak kadar iyi değil bence henüz. Ne bileyim oyunculuğu çok donuk, size başrolün vermesi gereken duyguyu veremiyor. O soğuk tavırları yan karakterler için muntazam, ona lafım yok ama bence başrol için yeterli değil.
Neyse bu tespitlerimi paylaştığıma göre karakterden de bahsedebilirim. Sung Joon dizide fakir aileden gelen ve zengin kankisinin şirketinde müdürlük koltuğunu kapan, hırslı ve zeki adam Choi Joong Ki rolünde. O markette çalışan Tae Jin Grup varisi Jang Yoon Ha'yı farkediyor ve sınıf atlamak için onunla yakınlaşıyor. Saf Yoon Ha ise kendinin kim olduğunu bilmeden yaklaştığını ve en sonunda gerçek aşkı bulduğunu düşünüyor. Biz kızlar işte ...

PARK HYUNGSİK(ZE:A)
Evet gelelim yazımızın tatlı kısmına ^-^
Birçoğumuz onu Heirs dizisinden tanıyoruz. Kim Woo Bin'in yanında aylak aylak dolaşan arkadaş bu dizide tamamen farklı bir karakter almış. Yoon Chan Soo Yoo Min Grup varislerinden ve Choi Joong Ki'nin en yakın arkadaşı. Her ne kadar arkadaş olduklarını söyleseler de aslında sınıf farkı aralarında hep bir çizgi olarak kalıyor. Kendi yönetimine verilen markette yarı zamanlı çalışan Lee Ji Yi ile tanışıyor ve ondan hoşlanmaya başlıyor. Yani esas zengin oğlan fakir kız trajedisi burada başlıyor.

LIM JI YEON
Lee Ji Yi de anlatılacak son karakter. Fakir ama hayatından son derece memnun olan Lee Ji Yi aniden 2 tane chaebol ile tanışınca darmadağın olur. Üstelik bunlardan birine aşık olmak üzeredir. İlk başta aşırı bir yapmacık gelse de sonradan oyunculuğuna alıştım. Hatta yer yer sevimli bile buldum :)


REHBERİN YORUMU

Diziye başlama sebebim içinde bulunduğum işsizlik haliydi.
Başladıktan sonra da dizinin eksiklikleri aşırı şekilde gözüme battı açıkçası. Oyunculuk namına dizi bence bir hiç. Oyuncular rolün hakkını verememiş. Çoğu karakter duvar gibi, bazıları aşırı yapmacık, kimi ise çok abartılı.
Ama dizi bir şekilde sizi sarıyor ve merak ediyorsunuz. Bir süre sonra karakterler göze batmıyor, oyunculuklarına alıştığımdan mıdır bilmem rahatsız etmedi sonradan.
Konu ilerledikçe daha ilginç bir hal almaya başladı ve kendini izletti. Yani bu dizi ilk başta harika başlayıp sonradan senaryoyu katleden dizilerden değil. Aksine ilk başta can sıkıp sonradan bir şekilde kendini izleten dizilerden. Ben başlarda yapmacık bulduğum Lee Ji Yi karakterini sonradan aşırı sevdim. Senariste en çok kızdığım nokta Lee Ji Yi İle Chan Soo karakterlerini az göz önüne getirmiş olmasıydı. Chansoo ve Ji Yi resmen izleyiciyi ele geçirdi ve başrolleri solladı.

İzleyenlerin hemen hepsi bu ikiliyi destekledi. Chansoo gibi serseri bir adamı sırılsıklam aşık halde görmek bizler için huzur vericiydi ^-^

Dizi boyunca bunu gözümüze soktular zaten :D

Çevirmenlerin de eline sağlık bu arada :D

Söylemeden geçemeyeceğim, şu sarı gömleğe bayılmıştım. Bölüm boyunca gömlek ne güzel ya diyip durdum ama finalde gömleği harcadılar iyi mi ya >.<

Dizide Chansoo ve Ji Yi karakterinden başka bu çiftimiz de kendine hayran bıraktı :) Aralarındaki kankilik beni benden aldı :D

Tarzsın ajumma :D
Dizi son derece klişe. Senaryo hepimizin bildiği cinsten. Ama yine de izlenebilecek bir dizimiz. İlk bölümlerde her anlamda sıkıcı bulmuş olsam da sonradan severek izledim. Adamı bayacak cinste bir entrika da yok. Yani çerezlik bir dizi isterseniz buyrun izleyin derim.
Başka dizilerde buluşmak dileğiyle ^-^












11 yorum:

  1. yüksek sosyete diye bir dizi başlayacakmış,aynı konuda sanırım.Bilgi ve önerilerin için teşekkürler unni ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Omo !! Görmemiştim diziyi fragmanı şimdi izledim ve evet haklısın bire bir uyarlama olduğunu düşünüyorum. Haber verdiğin için teşekkürler :)

      Sil
  2. Sung Joon'u sevmiyoruuum :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevmiyo değil de oyunculuğunu biraz yadırgıyorum :)

      Sil
  3. elinize sağlık diziyi izlemiştim ama annenin kızından neden nefret ettiğini unutmuştum büyük bi araştırmadan kurtardınız beni çok teşekkürleer :))

    YanıtlaSil
  4. Bu diziyi bitirdiyseniz birşey soracam yüksek sosyete buna uyarlama kısa birkaç soru ilk olarak kızın ailesi iflas falan etmiyor değil mi?
    Ve ikinci ise ailesi neden kızı suçluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İflas olayı yok diye hatırlıyorum sadece abisiyle ilgili olaylar vardı kore versiyonunda annesi kıza hamileyken bir medyuma gidiyordu sonra hayatının kötü gitmesini kıza yüklüyor o yüzden sevgi göstermiyordu çok spoiler vermemek için daha fazla açamıyorum bianne 😊

      Sil
  5. canım blogun çok güzel.Senden bişey istiyicem ama kabul edermisin bilmiyorum.Ben koreye deli oluyorum aşırı seviyorum bizim evdekilerde abartma filan diyolar. herneyse ben yüksek sosyete dizisinin koreden alındığını söyledim bizimkilerde türk versiyonuna bayılıyor Saçmalama sende herşeyi kore görüyosun filan dediler bende rezil oldum tabi.Senden ricam şu; sana e postamı versem bana dizi hakkında bilgi verirmisin hepsine henüz yayınlanmamış bölümler hakkında bilgi verip şaşırtmak istiyorum.Şimdi diyeceksinki madem öyle otur kendin izle ama benim izlemediğim okadaar çok dizi varki yani 20 bölümlük süreyi bu diziye harcayamam sanırım lütfen bana uzun bilgi verirmisin fan dayanışması :) epostam :sedam123@yandex.com haber bekliyorum senden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar o kadar yoğunum ki 3 dizi hazırda olmasına rağmen paylaşamıyyorum bile ama bir kaç blog spoiler veriyor yada sitelerde eklenen her bölümün altına bölümle ilgili yorum yapılabiliyor o tür sitelere baksanız daha faydalı olabilir :(

      Sil
  6. Lan konu için geldim gulmekten konuyu anlamadim������ eline saglik

    YanıtlaSil