25 Ocak 2015 Pazar

RUNNING MAN FAVORİ BÖLÜMLER

        


Running Man'e ilk başladığım zamanlarda onca bölümü bitirebileceğimi tahmin etmiyordum tabi. Ama bağımlılık beni bu hale getirdi ve şu an yokluktan kırılıyorum canlarım. Her neyse işte ilk başlarda o kadar bölümün arasından en iyilerini izlemek istiyor ama hangi bölümlerin ne kadar iyi olduğunu bilemiyordum doğal olarak. O zamanlar arama motorunda Running Man Best Episode tarzında aramalar yaptım ama bu konu hakkında pek bir açıklama yoktu açıkçası. İşte o günden beri blog açarsam bu konuda kesinlikle bir yazım olmalı diye düşünüyordum. Kısmet bugüneymiş canlar. Bu yazımda Running Man ve en eğlendiğim bölümlerden bahsedeceğim. Ama öncelikle listenin tamamen şahsi fikrim olduğunu belirteyim. Bu zevk meselesi bir yerde tabi. Yani listedeki bölümler sizin için eğlenceli olmayabilir ama çevrilmiş tüm bölümleri izleyerek samimiyetle listemi oluşturduğumdan emin olabilirsiniz :)



 10.

Ben özellikle belli bir tema bulunan bölümlere bayılıyorum. Böyle özel teması olan bölümlere de genelde özel konuklar geliyor. Bakınız bu bölümün konuğu o boya posa rağmen tatlılıktan ölmek üzere olan Gong Yoo. Ya ben bu adamı ne zaman görsem ağzını burnunu sıkmak geliyor içimden. Big dizisindeki çocuksu tavırları beni tavlamıştı zaten şimdi bir de programda gerçekteki hallerini görünce iyice sempatim arttı :)
Oppa hakkında gevezeliği bırakıyor ve işime geri dönüyorum. Bölümün 2 konuğu var; Gong Yoo ve Park Hee Soon. Running Man üyeleri ve konuklar belli suçlardan ötürü hapse giriyor ve hapisten kaçmak için görevleri yerine getiriyorlar. Kurgu çok hoştu özellikle final oyununu son derece zekice buldum ve heyecanlandım. Final oyunu için ufak bir ipucu verecek olursam hepimizin en sevdiği oyunlardan biri olan etiket eleme. Ancak bu sefer etiket eleme konseptinde birkaç değişiklik yapılmış, hoş da olmuş.

Yoo-Lee takımı bu bölümde de vardı. Ben zürafa ve çekirge aynı takımda oldu mu ayrı bir seviniyorum. 


Gong Yoo bölüm boyunca herkese gülümsedi. Resmen "ben çok sempatiğim yiyin beni" diye bağırıyordu oppa :)


9.

Running Man Man From the Stars, I Hear Your Voice gibi dizilerin özel bölümünü yaptı. Bu bölümde de That Winter The Wind Blows dizisinden esinlenmişler. Bölümün konuklar Go Ara ve Lee Yeon Hee. Bölümde benim için zirve isimler Yoo Jae Suk ve Lee Kwang Soo idi. Bulunduğu takımdan şikayetlenen çekirge bölüm boyu susmadı. Kwang Soo ise saldırgan kız Kwang Ja'ya dönüştü. Kwang Ja ve onun abartılı hareketlerine çok güleceksiniz :)

Kwang Soo ve HaHa'nın mecburiyetten doğan aşkları dizinin entrika kısmını oluşturuyor :)

Bizim güzel Kwang Ja'mız :)

Karmaşık Yoo-Lee ilişkisi. Hangisi kadın hangisi erkek rolünde inanın onlar da bilmiyorlar :)


8.


Listenin 8 numarasında 2 bölüme birden yer veriyorum. 126 ve 127 bölümün ortak konuğu birçok dizisi hit olmuş Choi Ji Woo. Öncelikle 126.bölümden başlayacak olursak bölümün teması Choi Ji Woo'yu kandır. Running Man üyeleri Choi Ji Woo'ya karşı ama konuğumuz bunu bilmiyor tabi. Esasen bazı yerlerde nasıl anlamıyor bu kadın diye yuhladım baya. Ya kadın çok saftı ya da dizi konsepti için iyi rol yapıyordu. Bölüm boyu acımasız üyeler biricik konuklarını kandırmaya çalışıyor.

126.Bölümün devamı olarak 127.bölümde de Choi Ji Woo var. Ama onun yanı sıra bu bölüme Busan'ın çiçek çocukları konuk oluyor. Yani görsel açıdan sizi tatmin edecek bir bölüm :) Görselliğinden başka bölümde en çok Busanlı çocukların aralarında atışmaları hoşuma gitti. O kibar görünüşlü oppalar tam bir Busanlı oluyor ve Gary oppam da bu gruba dahil oluyor. 

Yarışı bırakın önemli olan eğlenmek :)

Choi Ji Woo'nun fizik o kadar mükemmel ki oppalar bu oyunda biraz zorluk çekiyorlar :)

7.

Yine bir dizi konseptiyle Running Man karşınızda. 108. Bölümde entrika dolu Kore dizilerinde zavallı başrollerin başına gelenlere ve onların aşklarının ne zorluklarla ayakta kaldığına değinilmiş. Üyeler ilk başta takımlara bölünüyor ve daha sonra topladıkları ipuçlarıyla final oyununda erkek başrol Kwang Soo ile bayan başrol Gong Hyo Jin'i ayırmaya çalışıyorlar. Evet bölümün yıldızı tahmin ettiğiniz gibi bizim şaşkın zürafamız. Bu bölümün konukları Gong Hyo Jin ve Lee Joon idi. Kang Gary bu bölümde yok maalesef :(

Kwang Soo'nun show yapmak için bir malzemeye ya da extra bir çabaya ihtiyacı yok. Kendisi bu konuda bir baş yapıt zaten :D


6.


Acımasız Running Man ile karşılaşma vaktimiz geldi. 93. Bölüm Running Man Survival Game bölümü. Yani hayatta kalan kazanır. Bu bölümde üyeler her bir oyundan önce aralarında en çok elenmesini istedikleri kişinin adını yazıyor ve oylama yapıyor. Oylamaya göre ismi en çok çıkan kişi o oyunun yemi oluyor ve herkes onu elemeye çalışıyor. Oyunun konsepti çok orjinaldi. Ayrıca tabiki ihanet her yerde olduğu gibi bu bölümde de Running Man üyeleriyle birlikteydi. Bölüm esasen konuksuz. Sadece final bölümünde Miss A Suzy, Hyun Ah, KARA Gyu Ri ve Seung Yeon, F(x) Krystal konuk oluyor. Ama bir sonraki bölümde bu konuklarla couple race oynanıyor.


Bölümde verilen Running Man ile ilgili anketin sonuçlarından biri. Running Man üyelerinin görünüşlerine göre sıralanması :)


5.


Geleneksel hale gelen Running Man İdol Olimpiyatları Özel serisinin ikincisi benim favorimdi. İlk idol olimpiyat bölümündeki idol takımı çok daha güçlüydü. Ama bu takım da görsel açıdan hiç fena değil hani :) Öncelikle İdol Olimpiyatları konseptini açıklayalım. İdol Olimpiyatları bölümünde 7 idol konuk olarak geliyor ve idol takımına karşı Running Man takımı yarışıyor. Şimdiye kadar 3 idol olimpiyatı bölümü yapıldı sanırım. Aralarında en eğlencelisi buydu bana göre. 129. Bölümün konukları; Shinee Minho, f(x) Sulli, CNBlue JongHyun, İnfinite L, CNBlue YongHwa, MBLAQ LeeJoon ve ZE:A KwangHee. 


Bu bölümde oyunlar çok eğlenceliydi. Kızakla bayrak yarışı  oyununda Kwang Soo beni gülmekten öldürdü. Süpürgeyle oynadıkları bu oyun ise acımasız Running Man üyelerini bir kez daha bize gösterdi. Oyunu kazanmak için yaptıkları planlara inanamadım. Özellikle KwangHee neler çekti :D


4.


Tabiki oppamın geldiği bölüm listede olacaktı. Canlarım Kim Soo Hyun benim oppa top5 listemde 2 numaradadır. Listenin başında da Lee Seung Gi'nin olduğunu bilen bilir :D Seung Gi oppadan fırsat buldukça en çok Kim Soo Hyun izlemeyi severim kkk. Ama oppanın Running Man'deki o şaşkın, saf ve hatta biraz da aptal halleri beni benden aldı :D Oppam o kadar beceriksiz ki ben izlerken utandım anam :D Ama bu bile kalbimdeki yerini değiştirmedi hala listede ilk 3'te :)
147. Bölüm Running Man bölümleri içinde izleyebileceğiniz en iyi bölümlerden biri. Tartışmasız birçok sitede de bu bölümün tavsiye edildiğini görmüştüm zaten. Konuklar çok iyi, yarışlar çok iyi, Running Man üyeleri zaten çok iyi :) Bölümün adı çiçek oğlanlar atletizm yarışı gibi bir şeydi sanırım. Konuklar Kim Soo Hyun ve Lee Hyun Woo. 

Yaşasın Yoo-Lee ittifakı :D Ayrıca benim Running Man'de etiket elemeden sonra en sevdiğim oyun iğneli halılarla ilgili olanlar. Üçüncü olarak da uçan sandalye :) Ve bu bölümde hem iğneli halı yarışı var hem de uçan sandalye. Çifte kavrulmuş lokum resmen :)


3.





Running Man tarihinin en dolu dolu bölümüne hazır olun :D 125. Bölüm Merry Christmas özel bölümü. Running Man üyeleri de çok özel konuklar bekliyor, idol gruplarından kızlar mesela. Ama karşılarına noel babalar çıkıyor :D Bu bölümün konukları anlatılmaz yaşanır canlarım. Bölüm ilk 3'te. Bu yüzden izlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Özellikle Kızakla kaydıkları oyuna bayılmıştım :D

Monday Couple için bile zor anlar yaşandı bu oyunda. Gary Ji Hyo'ya rağmen mutlu değil :D


2.


Bu bölüm hakkında hiçbir sitede tavsiye duymadım. İnanın nedenini ben de bilmiyorum. Bu bölümde gülmekten çene kaslarımda sorun oluştuğunu hatırlıyorum. Bunun tek sorumlusu vardı. Hatta sorumluları diyelim; Lee Kwang Soo ve Kim Jong Kook. Fotoğraftaki tiplerine azıcık bile baksanız ne demek istediğimi anlarsınız :D Kız üye eksikliği oldu mu Bunu Kwang Soo'ya paslamalarına alıştım da Kim Jong Kook beni bitirdi. Kaslı, geveze, çok bilmiş, sinirli ve güçlü bir kız öğrenciye dönüşen Kim Jong Kook bu bölümde sizin de tabularınızı yıkacak :D


Kim Jong Kook'tan anca bu kadar kız oluyor sanırım :D


Bu bölümün birbirinden çekici kızları takımı karşınızda :D


Bunlar da belalı erkek takımımız :D Hepsi o çıtı pıtı kızlara kafa tutuyor :D

Bölümün konseptine gelirsek; bölümde kızlar takımı ve erkekler takımı birbirine düşman. Ancak tüm bu iç savaşın ortasında gizlice birbirini seven bir çift var. Bu çiftimizin görevi diğer üyelere ve konuklara çaktırmadan final görevine kadar gelmek ve gizli aşklarını korumak. Bölümde Kwang Ja'nın sansasyonel aşk hayatına da çok güleceksiniz :)

1.



Geldik zirvedeki bölüme. Onca bölüm arasından 220. bölümü seçmemin sebebi ne konukların aşırı iyi olması ne de oynanan oyunların çok eğlenceli olması. Açıkçası bu bölümün konsepti ve Running Man üyelerinin o halleri beni bu bölümü seçmeye sevk etti. Bölümümüzün konusu şöyle; dünya üzerinde yalnızca bir grup kadın ve bir grup erkek kalmıştır. Bunlar kendi aralarında çift olacak ve dünyayı kurtaracaklardır. Bölümün konuklarının hepsi erkek. Yani bir grup kadın bizim Running Man üyeleri oluyor. Sadece bir bölüm için kadın olan üyeler beni gülmekten kendimden geçirdi canlar. Bu bölümü mutlaka ama mutlaka izleyin :)


Bizim Kaslı Kkuk'umuz ve onun biricik yobosu :) Bölüm boyu en çok bu adam zorlandı bence çünkü onun arkasında dağ gibi bir kadın vardı ve o kadını memnun etmek hiç kolay değildi :)


Bölüm boyunca birbirlerine yobo, oppa gibi seslenmeleri beni bitirdi. Özellikle HaHa nasıl cilveli bir şey olmuş öyle :D


Pembe kız halimle bana bu kadar yakışmıyor arkadaşlar.. Şunların bir tipine bakın hele :D


Güzelliğe gel güzelliğe :D Bir de bizim çekirgemize çirkin derler kkk.


REHBERİN YORUMU

Çingucanlar... Bu bölümler tamamen şahsi kanaatim. Bu sebeple hepinizin zevkine uymayabilir. Bu bölümleri izlemiş olanlar için daha yazamadığım birçok bölüm var daha da yardımcı olabilirim yani :) Yapılacak çok da bir yorum kalmadı. Umarım bu bölümleri izler ve memnun kalırsınız. İzleyecek arkadaşlara şimdiden iyi seyirler diliyorum. Hepinizi öpüverdim o zaman :))




















9 yorum:

  1. çoook teşekkürler :D bende senin gibi googleye "running man izlenmesi gereken bölümler" yazıp geldim buraya, daha hepsini izleme şansım olmadı sevdiklerimden gidiyorum gerisi artık yavaş yavaş adsgf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk başta konuklara göre izliyorken artık konuk falan tanımıyorsun :) Bunlardan baka da çok güzel bölümler var mutlaka izleyin :) Yorum için teşekkürler ^-^

      Sil
    2. başka bölüm önerileri de beklerim :)

      Sil
    3. tamamdır yeni bir yazının sözünü vereyim o zaman :D

      Sil
  2. 181 ici neden yok bende anlayamadım kesinlikle çok güzel bir bölümdü gülmekten öldüm ayrıca gizli ciftimiz de çok tatliydi :) tavsiyeler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek asıl yorum için ben teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Monday Couple ne zman başladı bide en sevdiğiniz 10 Monday couple bölümü paylaşır mısınız rica etsem

      Sil
    3. Song Ji Hyo ilk başlarda asıl üye değildi 2. bölümde konuk olarak geldi sonradan da asıl kadroya dahil oldu. Gary ile hep pazartesi günleri aynı takımda oldukları için zamanla Monday Couple ismini aldılar. Daha sonra sadece pazartesi değil her bölüm için aralarında bir şey varmış gibi davrandılar. Tam emin değilim ama 6. bölüm olabilir ilk başlangıcı ama dediğim gibi net hatırlamıyorum. Ama 10. bölümde falan Gary resmen kur yapıyordu :) Tamamen Monday Couple olan bir bölüm hatırlamıyorum genel olarak her zaman ikisi çift oluyor zaten

      Sil
    4. Yukarıdaki bölümlerden 127 ve 147 de ikisi aynı takımda diye hatırlıyorum ayrıca :)

      Sil