7 Mart 2016 Pazartesi

CHEESE IN THE TRAP

Romantik komedi türünde güzel dizi bulmak ciddi anlamda zor olmuyor mu ?
Hele bir de çok fazla dizi izleyip konunun ehli olduysanız gelin bir sarılalım.
Daha fazla dizi izledikçe senaryolara alışıyoruz ve olacakları az çok tahmin ediyoruz. Güzel olmadığı konusunda her daim eleştiri alan, biraz saftirik ama iyi kalpli bir esas kız ve herkesin imrenerek baktığı, son derece popüler ve yakışıklı esas oğlan. Tabi kızı seven, uzaktan da olsa onu korumaya çalışan ama sonunda avcunu yalayan ikinci erkek. 
Beni bilen bilir. İkinci erkek istediği kadar kahraman olsun, isterse ağzıyla kuş tutsun ben kesinlikle havalı ve bencil esas oğlanı daha çok severim.
Nitekim bu dizide de öyle oldu. Zaten dizinin başrolü olan Park Hae Jin normalde de çok sevdiğim bir oyuncudur. Ne zamandır bir romantik komedide başrol olmasını bekliyordum ve nihayet bu gözler buna şahit oldu.
Çok uzatmadan dizinin konusuna giriş yapacak olursam: Hong Seol kendi çabalarıyla okumaya çalışan fakir ama çalışkan bir kızdır. Part time iş bulup çalışmakta, para biriktirip okulunun masraflarını karşılamakta, biriktirdiği para bitince okulunu mecburen dondurmaktadır. Yine okula geri döndüğü bir zamanda okulun herkes tarafından sevilen centilmen ve yakışıklı çocuğu Yoo Jung ile tanışır. Yoo Jung her anlamda mükemmel bir adamdır ve herkesin göz bebeğidir. Ancak Hong Seol Yoo Jung'un o kadar da iyi biri olmadığını düşünmektedir. Bunu dile getirdiğinde ise bir anda okulda her kesimden tepki almaya başlar. Artık Hong seol için okul çekilmez hale gelmiştir. Yoo Jung'dan her defasında kaçmaya çalışır ancak Yoo Jung tuhaf bir şekilde peşinden ayrılmamaktadır.

                             OYUNCULAR

KIM GO EUN
Kendini daha önce herhangi bir projede izlememiştim. İlk gördüğümde de başrolü bu kıza mı vermişler diye burun kıvırmıştım açıkçası. Sonra izledikçe kızda hoş olan bir hava sezdim. Kız gerçekten bu işi iyi yapıyor ve rolün hakkını veriyor. Daha sonrasında öğrendiğim kadarıyla da dizi için başrol teklifi ilk olarak Bae Suzy'e götürülmüş ama Suzy teklifi reddetmiş. Bu haberden mi etkilendim bilmiyorum ama kız Suzy'e benziyor biraz. Yani onun biraz kapalı gözlü hali sanki :D Suzy'i severim burada oynasa nasıl olurdu bilmiyorum ama Kim Go Eun gayet iyi olmuş onu söyleyebilirim.
Kim Go Eun dizide Hong Seol adında kendi halinde bir kız. Yoo Jung ile tanışınca hayatı tam bir karmaşaya dönüşüyor ve olabildiğince ondan kaçıyor. Yoo Jung'u herkes iyilik meleği olarak görürken o aslında kötü bir kişiliği olduğunu düşünüyor.


PARK HAE JIN
2 yıl kadar oldu sanırım Man From the Stars dizisi yayınlanalı. Man From the Stars başrolde Kim Soo Hyun ve Jun Jı Hyun yer aldığı için o dönem büyük ses getirmişti. Ben Kim Soo Hyun'u bırakın sevmeyi bayıla bayıla izlerim. Ama Park Hae Jin oradaki karakteriyle kendini bir Kim Soo Hyun kadar sevdirmişti bana. Hem saf hem aptal hem de aşık gibi aşıktı. Defalarca söyledim dizilerde 2. erkek benim için çok da önemli olmaz, finalde pek üzülmem. Ama o dizide Park Hae Jin nadir içimi acıtan 2. erkek başrollerden oldu. Zaten o dizinin ardından peşi sıra dizi çekti ve Cheese in the Trap'te başrol olarak karşımıza çıktı.
Park Hae Jin dizide herkesin sempati duyduğu örnek öğrenci Yoo Jung karakterini canlandırıyor. Ancak Yoo Jung'un kimsenin bilmediği karanlık bir tarafı var. İşine burnunu sokan, ayak bağı olan insanları profesyonelce oyun dışı bırakıyor. Ama onun bu yönünü farkeden Hong Seol dikkatini çekince artık Hong Seol'e ayak bağı olanlarla uğraşmaya başlıyor. Ne kadar da romantik ^-^

SEO KANG JOON
Bu çocuk hala niye popüler olamadı acaba? Her dizide 2.erkek olarak görmek benim canımı sıkmaya başladı o hala aynı. Kendisini daha önceleri Cunning Single Lady ve Baba Candır dizisinin orjinali olan What Happens To My Family dizilerinden tanıyoruz. Burada da esasen aynı tip bir karakteri canlandırıyor. Baek In Ho serseri, insanları umursamaz ama aslında iyi yürekli biridir. Bir gün eski dostu Yoo Jung'u bulmaya çalışırken onun okulunda tuhaf saçlı Hong Seol ile karşılaşır. Daha sonra yaşanan tesadüfler Hong Seol ile In Ho'yu arkadaş haline getirir. Ancak In Ho eski arkadaşı, şimdiyse düşmanı olan Yoo Jung'un kız arkadaşı Hong Seol'a aşık olamk üzeredir. Hong Seol sayesinde bir zamanlar tek eğlencesi olan ve geçirdiği kaza sebebiyle bıraktığı piyano çalmaya tekrar başlar.

REHBERİN YORUMU:


Bu diziyi neden izleyin?
Genellikle dizilerde kız esas oğlana aşık oluyor. Oğlansa buna pas vermiyor.
Birkaç bölüm senarist sizi süründüyor. Ha şimdi aşık olacak ha şimdi itiraf edecek diye.
Ama nadir birkaç dizi var ki ilk bölümde aşkı başlatıyor. Secret Garden gibi, A Gentlemans Dignity gibi.
Ya da Cheese in the Trap gibi :)
Bu dizide hiç kıvranmıyorsunuz. İlk bölümden itibaren aşık bir erkek ve neye uğradığını şaşırmış bir kızımız var. Evet evet ilk esas oğlan kendini kaptırıyor bu defa.

Yoo Jung kızı her gördüğü yerde "Yemek yiyelim mi?" diye soruyordu. Kız tabi kendisini tuzağa çekilen bir fare gibi hissettiği için ilk başta baya korktu. Ama insan Park Hae Jin'den ne kadar kaçabilir :)

Yoo Jung ne kadar mesafeli, içe kapanık ve soğuk bir karakter ise In Ho tam tersi şekilde bir karakterdi. Zaten dizi sonuna doğru aralarındaki rekabet dizi senaryosunu aştı herkes yönetmeni eleştirmeye başladı. Dizi finale doğru ortalığı savaş alanına çevirdi. Bknz. sevimli In Ho replikleri:

Ama cidden kızın o saçlar neydi öyle ya

Kızın gözler Suzy'nin uykulu haliydi biraz. Hep bir yarı kapanık haldeydi.

In Ho her zaman güldürmedi tabi.

Dizide In Ho'dan başka da sevimli karakterler vardı bence. Her ne kadar antipatik bir psikoyu oynasa da Oh Young Gun da yer yer sevimliydi.

Ben esasen Baek In Ha'nın oyunculuğunu çok abartılı buldum. Genel yorumlar da o yöndeydi. Ama  Min Soo denen uyuz kıza yaptığı şu hamle beni pek bir mesut etti. Ellerin dert görmesin, In Ha Unni fighting !!

Toparlayacak olursam: 
Diziye başladım ve kendi kendime dedim ki "Aranan kan bulundu"
Dizi uzun zamandır hasret kaldığımız, çerezi alınca izlenecek, lokum kıvamında bir romantik komedi.
Zaten Yoo Jung da masallardaki beyaz atlı prens. Kızın yoluna taş koyanları kendi yöntemleriyle ortadan kaldırıyor. Tam benlik bir hava sezdim :)
Ama şu netizenler yok mu...
Diziyi bitirmeme ramak kala netizenlerin yorumlarına denk geldim. Herkes In Ho'ya çok fazla yer verildiğinden, Yoo Jung'un ihmal edildiğinden vs bahsediyor ve yönetmene ateş püskürüyordu. Ben de son birkaç bölümde yorumlardan etkilendim galiba. Son bölümleri izleyesim gelmedi hiç. 
Ama siz bana bakmayın ilk başlarda çok keyif aldığıma son derece eminim. Ama finale doğru ve özellikle final bölümü fiyasko olmuş orası ayrı.
Diziyi izleme imkanı olanlar, izlemeyi düşünenler bence bir başlasın. 












   

35 yorum:

  1. Bayadır görüyorum bu diziyi ya. Sanırım artık izleme zamanı geldi. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bıraktım çünkü nereye gittiği belli değildi, kafayı bir kaldırıyorum başka şeyler oluyor falan izlerken takip edemiyorum. :D Baek İn Ha gerçek adını bilmiyorum ama gerçekten çok güzel oynadı. Sanırım Kore'de beğenilmiyormuş ama ben gerçekten çok beğendim oyunculuğunu ve bir rol gerçekten bu kadar yakışabilirdi.
    Final bölümü de beğenilmemiş, onu okuyunca zaten temelli bıraktım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir süre sonra yorumlardan etkilenip pek keyif almamaya başladım ama yine de izlenebilir bir dizi. Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  3. Diziyi merak ediyorum, tavsiyen için sağol. Ellerine sağlık.

    mavigokyuzununelleri.blogspot.com Takip ettim, seni de bloguma beklerim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi seyirler şimdiden :) Blog hayırlı olsun :)

      Sil
  4. Bence sungkyukwan scandal hakkında da yazmalısın ben bu arada sizin hayranınızım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sungkyungwan scandalı izleyeli epey oldu tam olarak hatırlayabilir miyim bilmiyorum :) Süper yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  5. Ben de bu diziyi yarım bıraktım.Sonları ile ilgili yorumları gördükten sonra izleyesim gelmedi.Baek In Ho karakterını vs sevsem de diziden çok keyif alamadım.Biraz da stresli bir dönemde izliyordum onun etkisi olabilir gerçi.Belki sonra tamamlayabilirim.Siz de benim bloguma göz atıp beni takip edebilir misiniz?Sayfam yeni de henüz...Ben de sizi takipte olacağım.Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben başlarda epey keyif almıştım aslında. Blog hayırlı olsun yorum için teşekkürler :)

      Sil
  6. diziyi büyük bir keyifle izledim ama sanki yarım kalmış gibi bitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece final değil son birkaç bölümü yarımdı aslında sonlara doğru ilk baştaki keyfi alamadım ben

      Sil
  7. güzele benziyo okuyunca izleyesim geldi teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Dizi gerçekten çok güzeldi ta ki finale kadar . Açıkçası finalde beklediğim gibi bir şey yoktu . oldukça hayal kırıklığına uğradım.

    YanıtlaSil
  9. Dizi gerçekten çok güzeldi ta ki finale kadar . Açıkçası finalde beklediğim gibi bir şey yoktu . oldukça hayal kırıklığına uğradım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet finali hakkında pek de olumlu yorumların olduğunu söyleyemem :(

      Sil
  10. Meraba instagramda official.heartbeat adinda bir sayfamiz var acaba reklamimizii yapabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  11. seol ile yoo jung çiftindense seol&in ho çiftini tercih eden bi ben miyim ? Yoo jung da iyi ama bence kıza göre çok sinsi kalıyor ben olsam kesinlikle in ho'yu tercih ederim o komik ve son derece yakışıklı ve neden hiç bir dizide başrol erkekle denendikten sonra olmadığını fark edip 2. erkeğe şans verilmiyor bence izleyiciyi şaşırtacak asıl şey bu. Yani benim için in ho diğerlerini tek geçer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 erkek her zaman mükemmel olan ama sonunda da kaybeden oluyor malesef. Daha nice dizilerde nice 2. erkek harcandı hunharca ama bu dizi de ben Yoo Jung taraftarıydım ne yalan söyleyeyim :))

      Sil
    2. O da tatlıydı ama in ho nun o hüzünlü gülümsemeleri beni çok etkiledi

      Sil
    3. bende böyle iyice uyuz olmaya başlamıştım bu çocuk in ho dan ve diğer insanlardan ne istiyo diye ama yoo jung un yaşadıklarıda bence kolay değil en güvendiği insanlar onlarmış sonuçta yani ben kendimi yoo jung un yerine koyunca daha fazlasını bile yapardım diye düşünüyorum benim fikrim bu

      Sil
    4. Ben oldum olası nappın namca severim yoo jung a sempati besledim o yüzden :)

      Sil
  12. yeni yazı ne zaman gelicek şöyle güzel bi romantık komedi önersen çok iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakında 2 yeni dizi incelemesi yayınlayacağım internet sıkıntım olduğundan bloga erişimim çok zor bianne çommal 😔

      Sil
    2. Yaa ben sonunda noldu anlamadım biri açıklayabilrimi?

      Sil
    3. Yaa ben sonunda noldu anlamadım biri açıklayabilrimi?

      Sil
    4. İzleyeli baya oldu finali hatırlayamadım 😅 Artık hepsini aklımda tutamıyorum 😄

      Sil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. deli gibi beni hayatın telaşından uzaklaştıracak, yüzümü güldürecek, sakin bir dizi arıyorum. ama ne zaman komedi diye aratsam bu nalet dizi ortaya çıkıyor. sevemedim bir türlü diziyi ve sürekli gördüğümden herhalde antipatim oluştu. rica etsem bana ihanetsiz yalansız dolansız tatlış bir dizi önerir misin? (bu arada arayışlarımda senin blogunu da çok gördüm ve artık bakma zamanım geldi diye blogunda gezineyim dedim ve çok beğendim. Başarılı (thumbs up) can kurtarıcısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aradığın bu dizi olmayabilir evet sonradan fena bozdular bu diziyi. Komedi istersen A gentlemans dignity başyapıttır. onu izlediysen modern farmer dizisi de çok komikti bence ben çok eğlenmiştim. O dizilere şans verebilirsin :) Cevap geciktiği için özür dilerim :(

      Sil
  15. Keşke yorumlara bi göz atsaydım diziye başlamadan önce. Geceden başlamıştım ve biraz önce bitirdim diziyi. Çöp; bildiğin çöp. O berbat finalden sonra 10 üzerinden 0 veririm bu diziye.

    Finaline kadar izleyip de pişman olduğum tek dizi bu şuana kadar. Tamamen vakit kaybı; kimseye önermem açıkcası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada oluyo öyle ama böylece güzel dizilerin kıymetini anlıyoruz diyip polyannaya bağlayayım :D Neyse olmuş bi kaza geçmiş olsun :) Yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
  16. dizilerin çoğunluğu manga ya da webtoonlardan esinlenilerek yapılıyo ama hiç kimsenin haberi olmuyo :''( webtoonunu herkes çok seviyodu hatta ben de başladım jungu hiç sevemedim ve seri hala devam ediyor çocuğun kişiliğini bile daha çözemedim açıkçası grjltjowpgo bu diziye başlasam acaba pişman olur muyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyenlerin çok büyük kısmı pişman oldu bu dizide yine de herkesin kendi zevki tabi siz de pişman olacaksınız diye bir kural yok :)

      Sil