29 Mayıs 2015 Cuma

ŞİDDETLİ TAVSİYE !! SENSORY COUPLE



Evet yine bir fantastik yapım ve yine adresimiz SBS tabiki arkadaşlar. Hyde, Jekyll and Me dizisinin nihayete ermesinin ardından ekrana gelen dizimiz Sensory Couple tanıdık yüzlere sahip olaması, başrol için seçilen partnerleri ve saran senaryosu ile epey ilgi gördü. Rehber unni de hemen çerezini meyvesini hazırladı ve ortamını dizi izlemeye hazır hale getirdi. Tabiki bencillik yapmayacak ve diziyi hemen sizlere tanıtacağım en sonda da diziyi neden izleyip neden izlememeniz gerektiğinden bahsedeceğim.

Dizimizin genel konusu şu şekilde: Ailesinin ölümüne tanık olan Choi Eun Seol kızımız katilden kaçarken trafik kazası geçirir ve uzun süre komada kalır. Komadan çıktığında ise hiçbir şey hatırlamamaktadır ve bir şeyler ters gitmektedir. Choi Eun Seol bazı yetenekler kazanmıştır ve bu yeteneklerini diğer insanlardan gizleyecektir.
Bir polis memuru olan Choi Moo Gak kız kardeşinden küçük bir kaza geçirdiğine dair bir telefon alır ve onu görmek için hastaneye gider. Ancak kız kardeşinin cesediyle karşılaşır, kardeşi öldürülmüştür. Bu iki cinayet arasında bir bağlantı vardır ancak karakterlerimiz bunu bilmemektedir tabiki. Polis memuru Choi kardeşinin katilini bulmak için dedektif olmaya çalışır ve terfi için elinden geleni yapar.

PARK YOOCHUN
Kendisini bizlere esasen Rooftop Prince dizisindeki huysuz kral rolüyle sevdiren JYJ Yoochun sonunda bir dizi projesinde daha yüzünü gösterdi. Ben kendisinin aşırı psikopatik bir fanı olmasam da dizilerine sempati duyuyorum ve daha çok ekranda görmek istiyorum. Yer aldığı projelerin kaliteli oldukları yadsınamaz bir gerçek. Bu dizi de senaryosuna bakacak olursak yine bunun bir kanıtı oluyor. Yoochun dizide duyu ve histen yoksun Polis memuru Choi rolünde. Acı, sıcak, soğuk, ağrı vs nedir bilmiyor. Duyuları tamamen körelmiş, tek derdi kız kardeşinin katilini bulabilmek. Bunun için cinayet masası dedektifliğine terfi etmek istiyor. Çözmeye çalıştığı bir davada karşısına esas kızımız çıkıyor ve artık olaylar oradan kopup gidiyor :)

SHIN SE KYUNG
Kendisini birkaç kez Running Man'de izlediğim ve bu buz gibi suratla nasıl oyuncu olmuş anlamadığım Shin Se Kyung sonunda bana bir dizisini izletmeyi başardı. Birçok dizide sırf başrol olduğu için izlememe kararı almışlığım vardır. Kızın suratı o kadar donuk ki Running Man'de beni sinir etmişti. Bir tebessüm bile etmeyişi beni çileden çıkardı ve ben de dizilerinden uzak durma kararı aldım Ama Sensory Couple konusu itibariyle beni cezbetti ve diziye başaladım. Sonuç ise tebrik ediyorum suratındaki o duvarı sonunda yıkmış. Resmen oyunculuğunu beğendim ve karakteri ona çok yakıştırdım. Shin Se Kyung dizide ailesinin ölümüne tanık olan Choi Eun Seol. Ancak komadan çıktığında hafızasını kaybediyor ve kendini Oh Cho Rim adında bir kız zannediyor. Komadan sonra tamamen farklı, yeni bir hayata başlıyor ancak geçmişiyle bir şekilde tekrar karşı karşıya geliyor.

NAM GOONG MİN
Oppayı ilk Can You Hear My Heart dizisinde tanımış ve çok da bayılmamıştım. Sakin duruşu, o uyuz sesi ve hafif, abartıdan uzak gülümseyişi ile dizilerin kadersiz 2. oğlan rolü için biçilmiş kaftandı bana göre. Bu dizide o elit havasından yine ödün vermemiş ama rol tam da onun için yazılmış arkadaşlar. BA-YIL-DIM. Kwon Jae Hee karakteri kendisinin oynamış olduğu karakterler arasında zirvedir. Bence bu diziden sonra oppayı daha fazla projede göreceğiz. Nam Goong Min dizide zengin, havalı ve yakışıklı şef Kwon Jae Hee karakterini canlandırıyor.

SONG JONG HO
Evet birçoğumuz onu Reply 1997 dizisinden tanıyoruz. Şimdiye kadar içerisinde yer aldığı yapımların hiçbirinde içim ısınmadı şu adama. Dizide görünce ufak çaplı bir kriz geçirdim açıkçası. İsterse dünyanın en tontik en iyi insanına dönüşsün yine de sevemem baştan kaybetti.
Song Jong Ho dizide Doktor Chun karakterinde. 

                      REHBERİN YORUMU

Dizi son zamanlarda izlediğim en tatlı romantik komediydi.
GERİLİM Mİ ARIYORSUNUZ? 
BURAM BURAM AŞK MI KOKSUN DİYORSUNUZ?
AMA BİRAZ DA GÜLELİM UNNİ Mİ DİYORSUNUZ?
BU DİZİDE HEMEN HEMEN HEPSİ VAR CANLARIMM...

Dizi oyuncu kadrosu da dahil her şeyiyle sizi kendine bağlıyor. Özellikle Yoochun sen naptın diye söylenirken buluyorsunuz kendinizi. Adam onca yıl boşuna şarkı söylemiş valla. Oyuncu olmak için doğmuş oppamız.
Ben şu evlilik teklifi provasını izlerken Gözümden yaş geldi resmen :D Sen nasıl tatlı bişeysin öyle ya :)) Siz de izlerken beni hatırlayın canlar ^-^


Dizinin bir bölümüne Abnormal Summitten tanıdığımız Julien konuk oluyor :)

Şimdiye kadar izlediğim dizilerde en iyi evlilik teklifi A gentleman Dignity'de Kim Doo Jin'in yaptığıydı. O teklif biraz abartılı gelmişti ama yine de sevmiştim. Ama Kim Do Jin tacını Choi Moo Gak'a kaptırıyor. Şimdiye dek izlediğim en tatlış teklif de bu dizideydi :) 

Dizi arıyorsanız hemen başlayın durduğunuz kabahat. Ben cinayet temalı dizilerde katili zekice saklayan senaryoları seviyorum. İlk başta çok belli edildi diye kızmıştım ama bir an bile sıkılmadım. Dizi her şeyi barındırdığı için belli bir katagoriye alamayacağım. Tek diyebileceğim izlemeyen pişman olur bu aralar böyle romantik komedilere pek rastlayamıyoruz malesef.
Final haftamda oturdum şu diziyi bitirdim sonra bir de üstüne blog için yazı yazdım. Çok gaza geldim galiba :( Şu sınavlar bitsin daha çok beraber olacağız canlarım. Hepinize selamlar yolluyorum beni özleyin . . .






18 yorum:

  1. Yoochun tatlılıktan ölecek sandım dizi boyunca bayıldım diyebilirim. Kızın oyunculuğu hakkında aynı düşünüyoruz açıkçası kızı gerçekte de zerre kadar sevmiyorum ama dizideki karakterini sevdim. En çok Teğmen gönlümde yer etti. Kadının sesi bir garip ama duydukça çok sevmeye başladım :D Şef desen ayrı bir karizmaydı öldürdü beni dizi boyunca :D Hislerimi tercüme etmişsin ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizide oyunculuğunu eleştirebileceğim tek bir isim dahi yoktu. Herkes rolünün hakkını vermiş :) yorum için teşekkürlerr ^-^

      Sil
    2. beni de oldurdu o sef yakisikli

      Sil
  2. İzleyici gageti yok mu? Ben mi göremedim. İzleyici gageti yerleştirseniz blogunuza sizi kolat takip etsek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogu biraz genişletip koymak istemiştim ama vakti gelmiş sanırım katkınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Gercekten cok hos bir dizi. Henüz bitiremedim ama dün basladim ve birazdan 12. bölüme basliyorum. Fantazi, biraz Polisiye, romantik ve eglenceli olmasi bu dizi beklentimin 98% yerine getirdi....Aigoo gercekten deger izlemeye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Ben de uzun zamandır romantik komedi izlememiştim ve bir açlıkla başlamıştım bu diziye ve tabiki bayıldımm :) Yorum için teşekkürler iyi seyirler ^-^

      Sil
  4. Bebeğim sen bi harikasin blogun cok başarılı seni çok seviyorum unni yeni dizi tavsiyelerini bekliyorum sen birtanesin not (komşu kizi )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana böyle yorumlarla gelin :D takipte kal komşu kızı :)

      Sil
  5. çook güzel bi yazı olmuş gerçekten ellerine sağlık dizi gerçekten muhteşemdi tabi bunda Yoochun un başrol olmasının etkisi var belki o karakteri başkası oynasaydı bu kadar sevemezdim dizi sonuna kadar sürükleyiciydi izlemek isteyenler kaçırmasın hemen izlesin bence yılın güzel dizilerinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoochun için söyleyebileceğim tek olumsuz şey yok dizide :) yorum için teşekkürler :)

      Sil
  6. sİZİN TAVSİYENİZLE İZLEDİM descendants of the sun ZATEN MÜTİŞTİ ONUN ARKASINDAN BİRDE SENSORY COUPLE İNANILMAZ OLDU . TEŞEKKÜRLER .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen yılın en iyilerindendi :) Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  7. Gerçekten şiddetle tavsiye etmekte hakliymissiniz...MÜKEMMEL bi diziydi ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde tavsiyede yanlış olmaz :)) Beğenmenize çok sevindim yorum için teşekkürler :)

      Sil
  8. banada dızı önerır mısınız fantastık komedı tarzı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bride of the century, man from the stars fantastik romantik komedilerdendir izlediniz mi bilmiyorum tabi 🤗

      Sil
  9. banada dızı önerır mısınız fantastık komedı tarzı

    YanıtlaSil