21 Haziran 2015 Pazar

BOL MALZEME - PRODUCER

Bu yılın en çok merak uyandıran yapımı Producer için bir şeyler yazmak zaten farz olmuştu. Diziden beklentim büyük olduğu için yayınlanmaya başlar başlamaz izlemedim, birikmesini bekledim. Dizi şimdiye kadar izlediğimiz dizilerin en gösterişli kadroya sahip. K drama sektörünün bilindik yüzleri ve ayrıca K pop idollerinin de birçoğu dizide yer alıyor. Başlıktan da anladığınız üzere malzemeden çalmamışlar süpersonik bir kadro oluşturmuşlar.
Hal böyleyken de izleyiciyi büyük beklenti içine soktular. Gerek Kore'de gerek ülkemizde Producer dizisi çok konuşuldu.
Netizenbuzz sayfasında dizinin ilk 2 bölümü için yapılan yorumlar korkunçtu. Hemen herkes dizinin ne kadar sıkıcı olduğundan bahsediyordu. Ama ne olursa olsun böyle bir kadro varsa kesinlikle izlemeliyim dedim ve tabiki izledim ^-^

KIM SOO HYUN
Favori oppa listemin 2 numarası Kim Soo Hyun çok başarılı olan My Love From The Stars dizisinden sonra ilk kez bir projede yer aldı. Oppanın Kore'de ne kadar çok sevildiğini anlatmama gerek yok artık. Güneşi Kucaklayan Ay dizisndeki karizmatik kral rolünden sonra ülkesinin ideal erkeklerinden biri haline gelen Kim Soo Hyun'un My Love From The Stars dizisinden sonra popülerliği zirve yaptı. Bu genç yaşında bu kadar ünlü isimle bir projede yer alabilmesi de bunun göstergesi zaten.
Kim Soo Hyun dizide KBS Kanalının çaylak PD'si Baek Seung Chan rolünü üstlenmiş. Oppayı Running Man'den izleyenler bilir çok şapşik hatta biraz da safirik bir havası var. İşte Baek Seung Chan tam bu tarz bir karakter. 
Oppa birkaç kez soğuk tipleri oynadı ama bence esas oynaması gerek rol böyle aptal ve sevimli olanlardı. Hele o utangaç bakışları tam yemelik olmuş ^-^

GONG HYO JIN
İstedikleri kadar methetsinler istedikleri gibi fenomen dizilerde başrol versinler ben bu kadını se-ve-mi-yo-rum. Neden seviyorlar diye tartışmaya artık gücüm yok o yüzden hemen karaktere geçeceğim.
Gong Hyo Jin dizide Tak Ye Jin PD rolünde. Kendisi Music Bank'tan sorumlu PD. Evet şu hepimizin bildiği idollerin performas sergilediği meşhur Music Bank :)
Dizide giydiği o iğrenç kıyafetler beni benden aldı. Bir bölümde ne kadar iyi giyindiğinden bahsetti ve ben sadece gülmekle yetindim. 


CHA TAE HYUN
Sadece dizi izleyenler kendilerini bilmez. Zira Cha Tae Hyun film sektöründen tanıdık bir isimdir. Speedy Scandal, Hırçın Sevgilim gibi filmlerde yer almış olan Cha Tae Hyun dizi kadrosu açıklandığında beni en çok şaşırtan isim olmuştur. Dediğim gibi hiç dizisini izlememiştim daha önce.
Dizide 2 Night 1 Day programının PD'si Ra Joon Mo karakterinde.
İsmini çok duyduğum aktörlerdendi ve pek yakışıklı bulmadığım için anlam veremiyordum. Diziyi izleyince nihayet anladım. Adamın sizi kendine ısındıran bir havası var. Çok babacan bir tip bence. Dizinin en sempatik karakterlerinden biri olmuş. Adamın öyle absürd bir hareketi falan yok ama duruşu bile sizi gülümsetebiliyor.

IU
Ülkenin perisi, zayıflığından ölecek IU dizide aşırı ünlü Cindy rolünde. Ben onu şarkılarından önce esasen Dream High dizisiyle tanıdım. Sonrasında pek tutmayan dizi Beautiful Man'de başrol oynadı. Şu sevimli tipini almışlar buz gibi bir role vermişler bu dizide. Bence olmamış ama Cindy o duvar gibi suratıyla bir şekilde içinizi acıtıyor, size kendini sevdiriyor. Ben mesala birden kendimi onu desteklerken buldum. Hatta ilk kez bir dizide yakışıklı oyuncuları değil bir kızı bu kadar çok sevdim. Dizi boyunca mutlu olmasını dilediğim karakterdi Cindy. Evet siz de şaşırdınız di mi :D Rehber Unni ilk kez bir dizide bayan karakteri bu denli seviyor kkk. Yazın bunu bir yere :)

REHBERİN YORUMU ...

Başlıkta da belirttiğim gibi dizide bol malzeme var.
Dizi zaten Tv programları üzerine kurulduğu için ünlüler çevresinde dönüyor. Bu yüzden her bölümde sürpriz bir isim fırlıyor. Benim Gönlümün Efendisi Lee Seung Gi bile bir bölüme konuk olmuş ^-^
Ben dizide yer alacağını duymamıştım. Birden çıkınca bilgisayarı atıyordum neredeyse :) Kısa bir an için de olsa göründü şapşik suratlı :)
Tipini yesinler :D

Lee Seung Gi'den başka Sandara Park, Yoo Heo Yeol, Shin Dong Yub, Jang Hyuk, Lee Chun Hee, Jun Hyun Moo, Park Jin Young(JYP), Go Ara, K Will, Roy Kim ve daha birçok isim dizide konuk olarak gözüküyor.
Dizi 12 bölümden oluşuyor ve tüm bu 12 bölüm boyunca kim kiminle çift olacak anlayamıyorsunuz. Olması gereken tabi ki Cindy-Baek Seung Chan ve Ye Jin-Joon Mo çiftleriydi. Ama senaristin huyu kurusun kolay bir aşk teması işlememiş.
Ben her daim Cindy'i destekledim. Kesinlikle çok yakışmışlardı.

Bi bakın hele şunlara ^-^
Dizi aslında ekrana kilitleyecek potansiyele sahipti ama çok da başaramamışlar. Hani kötü diyemem ama ayılıp bayılası bir yapım da olmamış. Ama ne olursa olsun böyle bir kadro kesinlikle izlenesi canlar. O yüzden tavsiye edebileceğim bir dizi. 
Pek aşk ve romantizme rastlayamazsınız ama eğlencesi olan bir dizi. Yer yer çok güldüğüm sahneler olmadı değil hani. Ama aşk konusu biraz daha şeker tadında işlenebirdi bence.
Dizide birçok varyete showa atıf yapılmış. Bakınız favori programım Running Man :)

Baek Seung Chan'ın Ra Joon Moo taklidi de çok iyi olmuş. Defalarca izledim bu kısmı. Resmen aynısını yapıyor :)
Dizide yer alan ufak karakterler de çok iyiydi aslında. Cindy'nin menajeri, Music Bank'ın çaylak PD'si suratsız Da Jung ve Seung Chan'ın akıl hocası olan gizemli çocuk favori karakterlerimdi.
Cindy'nin menajeri özellikle harika iş çıkarmış :)

Dizinin ilk 2 bölümü ağır tepkiler aldı. Çok durağan ve sıkıcı geçmişti. Daha sonraki bölümlerde yönetmen değişikliğine gidildi. Biraz daha hareket geldiğini söyleyebilirim. Yani çok beklenti içerisine girmeyin ama bir izleyin derim. O kadar malzeme içinde sıkılamıyorsunuz zaten :)

Yeni yazılarımda görüşmek üzere hoşçakalın ^-^





















5 yorum:

  1. Cindy nin menajerini oynayan oyuncunun adı ne?

    YanıtlaSil
  2. Master sun izle o zaman gong hyo jini neden sevdiğimiz anlarsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gong Hyo Jin genelde popüler dizilerde yer aldığı için neredeyse tüm dizilerini izledim. Zaten Master's sun gibi çok izleyicisi olan bir diziyi izlemiş olmasam blog işine de girmezdim. Dediğim gibi Master's Sun dahil epey dizisini izledim lakin hala sevemiyorum sevenlerine de bir şey demiyorum tabi bu benim düşüncem

      Sil
  3. http://www.koretv.com/ sitesinde kore dizileri ve producer izleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil