4 Eylül 2015 Cuma

THE TIME WE WERE NOT IN LOVE DİZİSİ KONUSU VE OYUNCULARI


Bu dizi için bir evrim hikayesi falan tarzında bir başlık atmak istedim ama dizi ismi zaten çok uzun olduğu için yapamadım. Neyin evrimi derseniz eğer başrol kadrosunun tamamının en az 1 tane eski dizisini izlemiş biri olarak neleer olmuş böyle dedim defalarca. Kadın erkek farketmeden tüm oyuncular acayip şekil olmuş yani :D
Dizimizin konusu son derece bilindik. Choi Won ve Oh Ha Na aynı mahallede büyümüş ve aynı liseye gitmiş çocuklardır ve aralarında çok sağlam bir dostluk vardır.
Oh Ha Na bir akşam Choi Won'dan "Sana asla aşık olmayacağım" tarzında bir cümle duyar ve aynı şeyleri o da Won'a söyler. Bu asla aşık olmama yemini yıllar boyu devam eder ve artık 34 yaşına gelmişlerdir. Aşk hayatı başarısızlıklarla dolu olan Oh Ha Na ve her işini Oh Ha Na'ya odaklı ayarlamaya alışmış Choi Won kimin daha önce evleneceğine dair bir bahse girer.

OYUNCULAR
HA JI WON
Secret Garden, The King 2 Hearts ve benim bayılarak izlediğim Empress Ki dizisinin de başrolü olan Ha Ji Won dizide Oh Ha Na karakterinde. Ha Ji Won'u The King 2 hearts dizisinde sevmemiştim. Ama Empress Ki'de sergilediği performans bence efsaneydi. Bu kadına kesinlikle şirinlik yapmak yakışmıyor. Şöyle tuttuğunu koparan, kendinden emin karakterler için biçilmiş kaftan kendileri. Bu dizide de ara ara çocuksu davransa da genel olarak hoş olmuş. Oh Ha Na başarılı, kariyer sahibi bir kadın olmasına rağmen aşk hayatında bir türlü başarılı olamamıştır. Erkeklerden yana onun tek kazanabildiği Choi Won'un dostluğu olmuş, çevrelerinin ısrarına rağmen bu ikili aşkı değil dostluğu tercih etmiş ve izleyiciyi ekran başında delirtmeyi başarabilmişlerdir. Esas kızımız resmen fırsatı tepiyor, O güzelim Choi Won'u bozuk para gibi harcıyor. İlk başlarda sempati duysam da hata üstüne hata yapması artık sabrımı taşırdı. Bu kızlar neden hep böyle :(

LEE JIN WOOK
Kendisini ilk kez Gong Hyo Jin ile ilişki haberlerinde görmüştüm. Kimmiş bu adam diye araştırırken daha önceden izlemiş olduğum Beautiful Spy dizisindeki suratsız olduğunu farkettim ve Gong Hyo Jin'i de pek sevmediğimden ikiliyi yakıştırdım :D Ancak şimdilerde fikrim tamamen değişti. Beautiful Spy dizisindeki karakteri kendine yapılmış bir hakarettir bana göre. Dizi boyunca gülümsediği sahne sayısı çok azdır. Ama bu dizide adam her fırsatta şapşik şapşik gülüyor ve gayet yakışıyor. Neden o rolde oynamış bilmiyorum. Choi Won dizide tüm ilişkilerini Oh Ha Na yüzünden bitiren bir adam. Çünkü kendini Oh Ha Na'ya öyle adamış ki kız arkadaşları kıskançlıktan onu terk ediyor.

YOON GYUN SANG
Sonunda bir dizide ön planda görebildik kendilerini :) Gap Dong, Pinocchio gibi dizilerde ufak tefek roller alan Yoon Gyun Sang dizide Oh Ha Na'nın eski nişanlısı Cha Seo Hoo karakterinde. Şöyle masum baktığına kanmayın ben kendisini hiç sevmedim bu dizide. Bencilin tekini oynamış. Cha Seo Hoo ünlü bir piyanisttir. 3 yıl önce terk ettiği Oh Ha Na için programını değiştirir ve tekrar onun karşısına çıkar. Ama Oh Ha Na eskisi gibi değildir artık.

CHOO SOO HYUN
Kore dizi tarihinin en yapışkan karakteri karşınızda. Önceden olsa Playfull Kiss'de Oh Ha Ni yapışıklıkta zirvedir derdim ama bu kız resmen onu sollamış. Dizide Lee Seo Eun karakteri Choi Won'un çalıştığı firmaya stajyer olarak geliyor ve Won'u gözüne kestiriyor. Choi Won onu reddetse de gurur falan demeden yine de peşine takılıyor. Gerçekten korkunç bir karakter olmuş. Yalnız kızı tanıdınız mı bilmiyorum ama değişimi takdir edilesi olmuş.


REHBERİN YORUMU
Kore dizilerinde bir klişe vardır.
Başrolde saftirik bir kız olur ve bu kızı tabiki en az 2 adam sevmektedir.
Bu iki adamdan biri esas oğlan iken diğeri arka plana atılmış bir romantiktir. Esas oğlan havalı, serseri, kızı itip kakan bir tip olmasına rağmen yine de finalde kızı kapar. Diğer adamımız ise en başından beri kızın yanındadır, kıza destek olur, ona sürprizler yapar, tam bir romantiktir. Yani kızı sonuna kadar o hak eder fakat acımasız senarist kendisini bir kalemde harcar ve bir hiç gibi bir köşeye fırlatır. 
İşte bu klişeyi bu dizi için unutun. Zira burada mundar edilen adam esas oğlanın kendisi yani Choi Won :( 

Kızın aklından zoru var bence. Bunun başka bir açıklaması yok. Ayrıca Choi Won'u herkesten kıskanıp başka adamlarla takılması da hiç olmamış.
Adam adeta bir süper kahramandı dizide. Her daim kızın yanında, onun uğruna diğerlerini reddetmişti ama akılsız kızımız şansını tepiyor işte.

Bu sahnede Choi Won çok zavallı hissederken birden çok havalı bir adama dönüştü. Piyanist beyefendi ne yaptığının farkında bile değildi tabi :)
Dizi Pinocchio dizi ekibini tekrar bir araya getirmiş. Pinocchio dizisinin tüm yan elemanları yine karşımızdaydı. Yan eleman olmalarına rağmen hepsi o dizide yüzümüzü güldürmüş, sevdiğimiz isimlerdi tabi :)
Mesela bu babamız :) Ben bu adamı ilk kez Running Man Busan özel bölümünde izlemiştim. Durmadan yorulduğundan şikayetleniyordu :) Daha sonra Pinocchio dizisini izlediğimde adamı bir kez daha sevdim. İzlediğim diziler arasında en ponçik baba listesi yapsam kesinlikle ilk sıralarda yer alırsın ajusshi ^-^
Bu takım da ayrı bir alemdi doğrusu. Kesinlikle hepsi aynı kıyafetlerin içinde kardeş gibi gözüküyorlar. Sizleri de sevdim Good Job :D

Dizinin konusu öyle ahım şahım bir şey değil. Benim diziye başlama sebebim kadrosuydu doğrusu. Kadro cidden on numara olmuş. Ama böyle süper bir ekip toplayınca da beklenti yükseldiğinden midir nedir ben umduğumu bulamadım malesef. Yine ilk başlar biraz ilerliyordu ama sonradan dizi daha yorucu olmaya başladı. Choi Won çok hırpalandı, Ha Na'nın ne yapmaya çalıştığı anlaşılmadı, diziye birçok adam girip çıktı. Ve bu adamlar ile Ha Na hep bir skandal halindeydi. Bence konu çok da saracak cinsten değildi ve senaryo hep tıkanık haldeydi. Bilemiyorum işte ben çok da lezzet almadım bu diziden.
Diziyi kadrosu için izleyebilirsiniz. Hani öyle sıkıntıdan patlayacağınız bir proje olmamış ama izlemeseniz de çok bir şey kaybetmezsiniz. Dizi 10 üzerinden 6 falan alır bana göre yani tabiki bu benim fikrim. Ama kesinlikle Lee Jin Wook'u bu diziyle tanımanızı önerebilirim. Ha Ji Won'u zaten Secret Garden'den tanıyorsunuzdur tanımıyorsanız ayıp olur diyorum sadece :)
Bunlar da evrim bonusları olsun o zaman ^-^
Sırasıyla Secret Garden, The King 2 Hearts, Empress Ki ve TTWWNIL dizilerinde Ha Ji Won

Beautiful Spy ve şimdi de TTWWNIL dizilerinden Lee Jin Wook

Gap Dong, Pinocchio ve TTWWNIL dizileriinden Yoon Gyun Sang

Gap Dong, Pinocchio ve TTWWNIL dizilerinden Choo Soo Hyun

Değişimler gerçekten mucize derecesinde olmuş :D
Bir diziyi daha tanıttığımıza göre ben kaçayım şuradan ^-^ İzleyecek yada izlemiş olan arkadaşlarla yorumlarda buluşabiliriz.
Hoşçakalın :)



















2 yorum:

  1. Birçok kişiden olumlu tepkiler almıştım bu dizi için.İzlemeyi düşünüyordum ama siz böyle deyince şüpheye düştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası ben diziyle ilgili pek olumlu yorumla karşılaşmadım izleyen çoğu kişi beklentisini karşılayamadığını söylemişti. Yukarda söylediğim gibi dizi kadrosu çok iyi, başrol de süper belki de bu yüzden beklenti yüksek oluyor. Ben ara ara sıkıldığımı hatırlıyorum ama izlenmeyecek kadar kötü bi dizi değil. Yorum için teşekkürler :)

      Sil