20 Aralık 2015 Pazar

SONUNDA TANITTIK :)

SHE WAS PRETTY
Okul hayatım o kadar yoğun geçiyor ki sadece blog işini değil Kore'yi tümden boşladım.
Vizeler başlamadan önce izlemeye başladığım dizim She Was Pretty araya vizelerin girmesiyle kaynadı gitti valla.
İlk başlarda yeni yayın olmasa da bir blog kontrol paneline göz atardım ama bayadır onu bile yapamadığımı farkettim.
Ama değerli takipçilerim blogu boşlamamış buralarda yazılarımı takipte kalmış onu görüyor ve teşekkür ediyorum. Ve baya geç olmuş olsa da halen izlememiş olanlar için She Was Pretty dosyasını açıyorum öhöm öhöm..
Dizimizin konusu
aslında öyle waoooow dedirten cinsten bir şey değil. Birbirlerinin ilk aşkı olan iki kişinin yıllar sonra karşılaşmaları üzerine kurulu bir senaryo var temelde. Kim Hye Jin çocukken okulun en güzel ve en popüler kızıdır. Buna rağmen gider ve fiziki açıdan kendine hiç benzemeyen, hatta sosyal olarak dışlanmış, sorunlu bir çocuk olan Ji Sung Joon'a aşık olur. Hye Jin, her zaman Sung Joon'un yanında olur ve ona destek verir. Sung Joon da hayatı boyunca Hye Jin'e bağlı kalmıştır. Öyle ki Sung Joon Amerika'ya taşınmış, aradan yıllar geçmiş fakat Hye Jin'i unutamamıştır. Kore'ye döndüğünde ise ilk işi Hye Jin'e ulaşmak olur. Ancak zaman Hye Jin'i beklenmedik bir şekilde değiştirmiştir.

HWANG JUNG EUM
Bu kadın da popüler oldu iyice valla ya :D
Daha önce Can You Hear My Heart ve Secret gibi dizlerde oynayan Hwang Jung Eum asıl popüleritesini geçen yılın efsane yapımı Kill Me Heal Me ile kazanmıştır. Bu dizide de yine Kill Me Heal Me dizisinden rol arkadaşı Park Seo Joon ile karşımıza çıkan Hwang Jung Eum dizide Kim Hye Jin karakterinde. Kim Hye Jin çocukken çok güzel bir kızdır. Ancak Ji Sung Joon Amerika'ya gittikten sonra babası iflas etmiş ve kendi de giderek çirkinleşmiştir. Bundan sonraki hayatında çok zorluklar yaşayan Hye Jin'in aşk için vakti yoktur ama bir gece Sung Joon'dan aldığı bir mail ile heyecanlanır. Sung Joon Kore'ye dönecektir ve kendisiyle görüşmek istemektedir.


PARK SEO JOON
Kill Me Heal Me dizisinde hakkı yenen delikanlımız Park Seo Joon adeta rövanş için gelmiş ve bu dizide başrol koltuğuna oturmuş :D
Dizide oynadığı karakter acayip soğuktu bence ama bu tamamen senaristle ilgili bir durumdu. Ji Sung Joon hayatta sadece işini ve ilk aşkı Kim Hye Jin'i düşünen biridir. Hatta Kim Hye Jin'e saplantılıydı biraz bence ne bileyim :) Dizi boyunca düzenli aralıklarla kendisine kızabilir hatta biraz nefret bile edebilirsiniz. Öyle felaket bir karakter olmuş yani.


CHOI SIWON
Geldik dizimizin en can alıcı karakterine. 2. erkek sendromunu zirveye taşıyan isim Siwon resmen oynadığı karakterle Güney Kore'yi salladı arkadaşlar. Kore'de idollerin oyunculuğa soyunması pek hoş karşılanmıyor. Oyuncu olmaya çalışan ünlüler hep bir eleştiriye maruz kalıyor. Ama netizenler bile Siwon'u bu defa ayakta alkışladı. Dizi romantik komedi ise romantizmi de komediyi de Siwon sırtlanmış. Oynadığı karakter öyle doğal öyle içtendi ki ben BAYILDIM !!
Siwon dizide editör Kim Shin Hyuk karakterini canlandırıyor. Esas kıza yardım eden, sahip çıkan, onu koruyup kollayan ve yine aynı hızda esas kızı esas oğlana kaptıran kişi oluyor yani kendisi.


GOO JUN HEE
Ben bu dizi için 2. kıza kızamadım hiç ya :( Kıyamam o da çok çekti be
Min Ha Ri ile Kim Hye Jin çocukluk arkadaşıdır ve birlikte yaşamaktadır. Ha Ri'nin ailesi ile problemleri vardır ve Hye Jin'i ailesi olarak görmektedir. Ama işte aklı kayar ve kendini Ji Sung Joon'a aşık olmuş halde bulur.

REHBERİN YORUMU

Diziyi tek kelimeyle anlatacak olursam... İZ-LE-YİN !!!
Dizi romantik komedi olarak gayet ideal. Bazı sahnelerde kalpleriniz eriyecek bazı sahnelerde ise kendinizi kahkaha atarken bulacaksınız.
Zaten Siwon öyle mükemmel bir karakter olmuş ki :) Genel de her şeyi alaya alan ama yalnız kalınca suskunlaşan zavallı Kim Shin Hyuk :((
Diziyi vize haftamda kaçamak yaparak izlediğim için replik ayarlayamadım beni bu defalık affedin. Ama benim bu boşvermişliğim sizi etkilemesin hemen başlayın bu diziye, sakın ertelemeyin.


Ben Hari karakterini de sevdim ya bilmiyorum. Ona kızabilirsiniz tamam iyi şeyler yapmadı belki ama çok da şey yapmayın siz olur mu :)


Herkesin hayatta Kim Shin Hyuk kadar uçuk kaçık olmayan ama onun gibi düşünceli biri ile tanışabilmesi dileklerimle hoşçakalın :)
Ben buralara çok sık gelemesem, güncelleme yapamasam da beni takibi bırakmayın elbet o okul bir gün bitecek ^-^


12 yorum:

  1. merhaba sizinle iletisime gecebilecegim bir mail adresi rica ediyorum. yurutmekte oldugumuz bir proje icin kore ve uzakdogu dizileriyle ilgili bir yazar arayisimiz var. daha detayli bilgi icin iletisim@birdizihaber.com adresinden bana ulasabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. merhaba sizinle iletisime gecebilecegim bir mail adresi rica ediyorum. yurutmekte oldugumuz bir proje icin kore ve uzakdogu dizileriyle ilgili bir yazar arayisimiz var. daha detayli bilgi icin iletisim@birdizihaber.com adresinden bana ulasabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Her ne kadar hepimiz izleye izleye ,neredeyse hep esas kızın esas oğlanı seçtiğini bilsekte keşke SIWON'un karakterini anlatırken kızı kaptırdığını söylemeseydin Unni. Hepimiz içten içe hissetsekte sonunu, spoiler gibi-gibi oldu T.T

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. bölümden itibaren çok bariz olduğu için dikkat etmemişim özür dilerim :((

      Sil
  4. Yakinda bu dizinin atv'de Turk versiyonu yayinlanacakmis(yanilmiyorsam carsamba gunu). Ben she was pretty'i izlemedim ama Turk versiyonunu izlemeyi dusunuyorum "seviyor sevmiyor". Siz bu konuda ne dusunuyorsunuz acaba ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tanıtımlarına baktım ben rehber nona da baktıysa biliyodur yani anlamıştır replikler falan aynı bende izlicem kore versiyonuda süper izle bence pişmen olmazsın

      Sil
    2. Evet dizinin uyarlaması o da :)

      Sil
  5. Bu dizi izlediğim ilk kore dizisiydi bu yüzden benim için özel ve çok güzel bir dizi oyunculuklar bence çok iyiydi hye jin in rolü abartılı olmasına rağmen absürt durmuyordu ama türk versiyonu için aynı şeyi söyleyemem :( ve tabiki dizide siwon bambaşkaydı o kadar tatlıydı ki :) hele kızın ona turşu yedirmesi en sevdiğim sahnelerden biriydi ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Her zaman için isteyemem editör buna kızabilir ama ne zaman turp turşusu yersen beni hatırla" repliğiiiii hala aklımda 😔

      Sil
  6. Bizim seviyor sevmiyor dizisi she was pretty den uyarlandi sanırım unni :)

    YanıtlaSil
  7. Bizim seviyor sevmiyor dizisi she was pretty den uyarlandi sanırım unni :)

    YanıtlaSil