12 Temmuz 2016 Salı

TOPLANIN TANITIM VAR !!


ANOTHER OH HAE YOUNG
Selam !!
Her hafta yeni bir dizi çıksa ayda 4 yeni dizi eder.
3 Ayda ise 12. Hadi biz bunu 10 yapalım düz olsun :)
Ama ben tembel bir kişiliğim ve malesef onca blog arasından beni serseri serbest bloguma denk geldiniz.
3 Ay geçmiş son yazımın üstünden. 3 Ay boyunca ne yaptım da hiç tanıtım eklemedim inanın ben de soruyorum kendime. Ama tembellik değildi bu defa. Mesela 3 ayda Game of Thrones 'a en baştan başlayıp bitirdim. Çünkü çevremde herkes izliyordu ve benim Fransız kalmam artık can sıkıcı olmuştu. Sonra bu 3 ayda üniversiteden mezun oldum falan :D Mezuniyet balosuydu, kepi atmasıydı, finallere koşmasıydı falan ben bittim ben iptal. Finaller bitti ve özlediğim şeyleri tekrar yapma isteğimi durduramadım hemen yaptım listemi. Veee size faydalı olacağını umduğum bir yazı hazırladım.
Hadi hemen göz atalım o zaman...


Another Miss Oh veya Another Hae Young şeklinde de duymuş olabilirsiniz diziyi. Farklı şekillerde yer alıyor sitelerde. Dizi biraz romantik komedi ee biraz da dram türünde. Esas kızımız Hae Young düğününe 1 gün kala emin olmadığını söyleyerek herkese düğünü iptal ettiğini söylemiş ve tabiki her kesimden tepki almıştır. Annesi, babası, komşuları, arkadaşları hemen hemen herkes kızımıza saçmaladığını, doğru düzgün düşünemediğini söylemiş ama kızımız bunlara kulak asmadan kararının arkasında durmuştur. Durmak da zorundadır zira yaşadıkları aslında herkese anlattığı kadar kolay olmamıştır onun için.
Do Kyung ise asabi, yalnız, asosyal, mükemmeliyetçi bir ses yönetmenidir. Bir gün dejavu şeklinde kesitler görmeye başlar. Birkaç saniye içinde olacakları görmektedir. Ve sıklıkla da hiç tanımadığı bir kadını görür.
Hae Young ve Do Kyung'un kısa zaman sonra yolları tekrar kesişir. Tekrar diyorum çünkü aralarında bilmedikleri bir mesele vardır.

ERIC
Esasen efsane grup Shinhwa'nın bir üyesi olan Eric şarkıcılığının yanı sıra oyunculuk olarak da iyi bir geçmişe sahip. Ben onu öncesinde Beautiful Spy'da izlemiştim. Beautiful Spy öyle ahım şahım bir dizi değildi ama ne yalan söyleyeyim Eric baya baya ahım şahımdı :D Daha çok dizi yapsa da daha çok izlesek dediğim ünlülerdendir. Ama bu dizide biraz karakterine uyuzum söylemeden geçemeyeceğim. Kıza yaptığı şey bana göre affedilmez. Araya aşk falan girse de ne bileyim bu defa senaristler nappın namca olayını baya abartmışlar. Eric dizinin esas oğlanı Park Do Kyung rolünde.

SEO HYUN JIN
Ben ilk kez bir dizisini izliyorum oyunculuğu fena değil bence. Öyle kore dizilerindeki abartılı esas kızlardan değil. Ama kız resmen içimi parçaladı. Bizde töre dizilerinde vardır ya hani kızın başına gelmeyen kalmaz bir türlü mutlu olamaz. İşte bu kıza da hep darbe vurmuşlar hep arka plana atmışlar. Tek sebebi ise isminin Oh Hae Young olması. Ne geldiyse başına ondan gelmiş. Ama yine de baya güçlü kızmış her zorluğa karşı dimdik durdu helal diyor ve başarılarının devamını diliyorum. Dizide esas kız Oh Hae Young'u canlandırıyor.
JEON HYE BIN
Bu karakteri tanıtasım yok valla biraz gıcığım. Ne yapayım objektif olamıyorum. Dizide Do Kyung'u terk eden sevgilisi Oh Hae Young karakterinde. Evet isim benzerliği meselesi bu dizimizde de var.
LEE JAE YOON
Ay dizinin başka bir garibanı da bu abimiz. Başına gelenler gelenler... Hadi başıma gelene eyvallah boyun eğerim diyor ama neden ben sorusu hep kafasını kurcalıyor. Dizide yükselişe geçen bir iş adamı iken aniden iflas eden Han Tae Jin rolünde.
Ben bu adamı sevmiştim :(

Vee gelelim yazımızın faydalı kısmına :) 

                   REHBERİN YORUMU

Dizinin namını duymayan kaldı mı bilmiyorum.
Kore'de dizi reyting rekoru falan tanımadı. Dizinin senaryosu baya baya sıradışı. Zaten TVN dizileri hep farklı olur. Yine değişmemiş ve farklı bir senaryo sunmuşlar.
Ayrıca dizi çok sevildiğinden 2 bölüm uzatıldı. 
Dediğim gibi konusu gerçekten ilgi çekici. Ama bana biraz durağan da gelmedi değil. Diziyi izledim izlemesine ama öyle heyecanla bir diğer bölümü açmadım. Senaryo hem kafa karıştırıcı hem de ilgi çekiciydi. Bu yüzden çok daha izlenilesi işlenebilirdi ama o konuda biraz eksik kalınmış bana göre.
Bir de dram dizilerini ben sevmem. Dramı da abartmışlar sanki biraz bana göre. Hani fazla tesadüf de bir yerden sonra bayıyor.
Ama yine de Eric hatrına dizi izlenir diyorum. Dizinin çok seveni de vardı takip ettiğim kadarıyla. O yüzden diziye bir şans verebilirsiniz.


Başroller nasıl bir uyumla çalıştıysa artık Kore'de ikilinin sevgili olduğu dedikoduları aldı başını gitti.

Ben fikrimi beyan ettim. Değerlendirmesi sizlere kalmış. İzleyecek arkadaşlara şimdiden iyi seyirler dilerim :)



     

11 yorum:

  1. ya güzel ama ben pek dram sevmiyorum... sanırım izlemicemm yinede teşekkürler ı love you

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok ağır bir dram değil de kaderin ağlarını ördüğünü gözümüze sokan dizilerden biri desem daha doğru olacak sanki 😄

      Sil
  2. Nappın namca nedir ?

    YanıtlaSil
  3. Geçtiğimiz haftalarda izledim ben de, açıkçası hoş bir diziydi uzun zaman sonra kdramalara böyle bir diziyle dönüş yapmak iyi geldi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim yorum için teşekkürler 🙂

      Sil
  4. bu diziye 8 verip cheese in the trap e 4 vermek

    YanıtlaSil
  5. Bu diziyi izledikten sonra Hae young'un kahkaha atan oyuncağını almak istedim her yerde aramıştım ama bulamamıştım ... Hae Young karekteri gerçekten de çok güçlü bir karakter.Ben nedense güçlü kızların olduğu dizileri daha çok seviyorum, feministlik damarı mıdır nedir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de esas kız kore dizilerinde nadir gördüğümüz karakterlerdendi. O yüzden izleyenlerin birçoğu kıza sempati duymuştu o dönem. Yorum için teşekkürler :)

      Sil