23 Haziran 2015 Salı

FALLING FOR INNOCENCE DİZİSİ KONUSU VE OYUNCULARI

Şirket konulu dizilerden gerçekten nefret ederim.
Şirket meselelerini anlayacağız diye dizinin tüm romantizmini kaçırıyoruz. Falling for Innocence dizisi de esasen şirket meseleleriyle ilgilenmiş olsa da bir ayrıcalığı var. "JUNG KYUNG HO"
Dizinin bana kattığı felsefik bakış açısı ise "Unutma her şey geçicidir. Mutluluk nasıl gelip geçiyorsa, mutsuzluk da öyle geçecektir." sözleri oldu. Adam haklı dağılın dedim izlerken :)

Dizimiz yıllar önce babasının elinden haince alınan şirketi batırmaya çalışan Kang Min Ho ile şirketin işine aşık sekreteri Kim Soon Jong'un arasındaki aşkı anlatıyor. Kang Min Ho başta tam bir pislik iken ölümün kıyısından son anda bir ameliyatla dönüyor ve bazı değişiklikler yaşıyor. Bu ameliyat konum yerleştiricisi gibi bir şey ahahah. Dizide aşktan ziyade şirkette dönen dolaplar da işleniyor tabi.

OYUNCULAR
JUNG KYUNG HO
Birçoğunuz onu dram dizilerin şahı I'm Sorry I Love You dizisinden tanıyoruz. Açıkçası başka bir dizide kendisini takip etmedim. Kendiyle ilgili tek dikkatimi çeken SNSD Sooyoung ile açıklanan ilişkisi olmuştu. Ancak diziye başladıktan sonra ne kadar da cahil bir insan olduğumu farkettim. Adamın oyunculuğunda eleştirilebilecek tek bir kusur yok. Tek kelimeyle HARİKA!! Açıkçası dizi boyunca sadece "Kang Min Ho gözüksün de azcık gülelim şu fani dünyada" tavrımı korudum :D Mimikleri, replikleri, tipi, gülüşü, her şeyi sizi ekrana kilitliyor. Birçok repliğini kaydettim. Hemen hepsini paylaşacağım hazırlıklı olun :) Daha fazla projesini mercek altına almaya karar verdim. Şimdiden benim gibi tanımayan varsa ben uyarayım o arkadaşları. Dikkat! Bağımlılık yapabilir ^-^

KIM SO YEON
Bakın burda kim var? Savcı Prenses dizisiyle tanıdığımız bayan süslü bu dizide tamamen farklı bir karakterde. Görünce ilk başta tanıyamadım açıkçası. Tanıdıktan sonra da kadına ne yapmışlar böyle diye de bir haykırdım. Saçları, kıyafetleri, duruşu bile tamamen bir ajumma gibi olmuş. Şahsen ben bu kadının fiziğini falan beğenirdim yani ama ne bileyim bu dizide çok katı bir karakter olmuş işte. Kendisini severdim güzel de bulurdum olmamış bu tip bence olduğundan çok daha yaşlı göstermişler.
Kim So Yeon dizide sekreter Kim Soon Jong karakterinde. İşine psikopatik derecede bağlı. Nasıl desem karakteri çok sıkıcıydı izlerken bunaldım. Yer yer azıcık dağıt kendini ne bu resmiyet diye içimden geçirdim. Neyse dizi baştan bana uygun değildi zaten o yüzden bu haliyle kabul etmem gerek.

YOON HYUN MIN
Her dizinin adi bir karakteri vardır. Dizimizinki ise Yoon Hyun Min olmuş. Dizide avukat Lee Joon Hee karakterini canlandıran bu şahsiyet en yakın arkadaşının nişanlısına çocukluğundan beri aşık ve bu aşk onun kafayı sıyırmasına sebep olmuş. Adam bir süre sonra kayışı koparıp etrafa sarıyor ve bu sizi deli ediyor. Aşık olmanın da bir edebi var canım. Gözünü resmen hırs bürüyor. Dizi boyunca her şeyi sinirinizi bozacak zaten o yüzden ben daha da konuşmak istemiyorum kendisi hakkında.

REHBERİN YORUMU...
Başta da belirttiğim gibi şirket meselelerinin etrafında dönen dizilerden gerçekten hiç hoşlanmıyorum ki bu dizide de aynı şey oldu. Birileri ana karaketerin kuyusunu kazıyor. O da bir şekilde sıyrılmanın yollarını arıyor falan hiç gelemiyorum böyle şeylere. Ama bu sizin için için sorun arz etmiyorsa diziyi izlemenizi önerebilirim. 
Peki ben neden diziyi izleme konusunda ısrar ettim? Jung Kyung Ho sağolsun diziyi bıraktırmadı ki :)
Dizinin bana göre tek güzel yanı Jung Kyung Ho idi. Adam romantik komedide efsane yazmış bence. Sizi güldürmesi bir yana o romantik halleri öyle güzeldi ki diziyi bir türlü bırakamadım. 
Aşık olmasını bir türlü kabul edemeyişi bana Secret Garden'ı hatırlattı :) Ben Kore dizilerinde daha çok kızın aşık olup da salak salak erkeğin peşinde koşmasından ziyade erkeğin kendini kıza çoktan aşık olmuş halde bulmasını seviyorum. Secret Garden, A Gentleman's Dignity gibi dizilerde olduğu gibi. Bu dizide de tam olarak böyle oluyor işte :)

Bu replik pek sığmadı ama anladınız siz onu :D

Dizide Jung Kyung Ho'dan başka Woo Shik de benim favorilerimdendi. Kendisine zaten Modern Farmer'dan hayranlığımı bilen bilir :) Bu ikili harika olmuş. Good Job ^-^

Biraz ardısıra replik paylaşayım da hazırladıklarım ziyan olmasın :)

Adam romantik bir öküz resmen :D

Bu sahneye baktıkça hala gülüyorum :)

Bu repliklerden sonra farkettim cidden benziyor Yonghwa'ya ^-^

Dizi sarılma kavramına bambaşka bir açı getirmiş. Bundan böyle bu tür sarılma sahnelerinde gülmeye başlayabilirim :D

Sözün özü canlar benim diziye dair tek pozitif görüşüm Kang Min Ho karakterine ilişkindi. Dizide ilgimi çeken başka da elde tutulabilir bir şey yoktu. Ama başladığım için hiç pişman olmadım. Aslında ilk 2 bölüm ufak bir pişmanlık yaşadım ama Kang Min Ho ameliyat olduktan sonra dizi eğlenceli olmaya başladı. Konudan ziyade "unni yok mu şöyle neşemizi yerine getirecek bir karakter?" diyorsanız kesinlikle izleyin derim. Benim dizinin konusunu yerden yere vurduğuma bakmayın. Öyle kötü değildi ama klasik şirket kapışmasıydı işte o yüzden çok sevemedim. Ama sıkılmazsınız bir düşünün derim :)

Jung Kyung Ho'nun başka güzel yapımları varsa tavsiyelere açığım bu arada :)
 Yazımız bittiğine göre ben kaçıyorum ^-^ Sarange :))



















7 yorum:

  1. Unnicim Jung Kyung Ho'nun Cruel City dizisini izlemeni şiddetle izlemeni öneririm orda komediden ziyade karizma ayrıca bu dizideki diğer başrol oppada oynuyo hatta yakın arkadaşlar :) Mutlaka izle yani Cruel City dizisini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen alıyorum izlenecekler listesine :) Hem yorum hem de tavsiye için teşekkürler ^-^

      Sil
  2. Rehber unnim öncelikle bu yazın için teşekkürler.. Bu diziyi şiddetle tavsiye ederim.. Benim tekrar tekrar izlediğim bir dizi.. Bu dizide bol bol ağladik, hem dramdan hem gülmekten.. İzlenilmesi gereken dizilerden.. �� Annyongg..!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlenilmesi gereken oyuncular da var ttabi :D Yorum için çoook teşekkürler :)

      Sil
    2. Jung Kyung Ho sözle anlatilmaz yaşanır bu adam... 😍

      Sil
  3. Rehber unni senin bloğunu bulalı 1 hafta falan oldu neredeyse bütün yazılarını okudum yazıların gerçekten çok akıcı ve güzel normal de blog okurken çok sıkılırım ama senin sayfan bir harika yorum yapmadan geçemedim FİGHTİNG..Ben Jung Kyung Ho'yu One More Happy Ending ile tanıdım yeteneği ve kendisi kalbimi çaldı çok muhteşem bir dizi değildi ama imrendigim bir dostluk ve aşk hikayesi vardı beni etkilemişti bence sende izlemelisin yazılarında kendimi buluyorum yorumların hep benim dusunduklerim nerdeyse.Benimde favori dizim A Gentleman's Dignity'ı. Çok sevdiğim ve eğlendiğim bir dizi.Süper bir sayfan var yazılarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az kaldı biraz daha dayanalım 😔 Elbet bir gün buluşacağız 😁😁 Yorumların ilaç gibi geldi çokk teşekkür ederim 😍

      Sil