12 Temmuz 2016 Salı

ENTERTAINER İNCELEMESİ



Tatildesiniz vaktiniz bol ve yeni dizi tanıtımı istiyorsunuz değil mi?
Ama unni tatil olayını artık bitirdi sanırım :( 
Artık üniversiteden mezun oldum ve hayata atılmam gerek. Birçok kişiye göre kore dizisi izlemek için vakit ayırmam gereksiz bundan böyle. Çevremden o kadar çok eleştiri alıyorum ki bu konuda. Dizi izlemem yetmiyormuş gibi bir de bir blog açıp dizileri orada anlatmak aileme, akrabalarıma, arkadaşlarıma hemen hemen çevremdeki herkese göre sadece gereksizlikten ibaret. Artık kendime gelmeli ve geleceğimi planlamalıymışım.
Pehhh. Ben takmıyorum onları endişelenmeyin 😁😁😁 
Ama biraz ara vermem gerektiğini söylemem gerek. Sadece birkaç ay ortalardan kaybolacağım ve işlerimi halledip döndüğümde kaldığım yerden devam edeceğim. O halde bu ara verme öncesi son yazım olsun mu? 
Rehber unni fighting naraları eşliğinde tanıtıma başlıyorum o zaman.

Diziyi ramazanda boş  vakitlerimde izledim. Yayınlandığı dönemde izlemeyi zaten kafaya koymuştum. Zira kadrosu şahane gözüküyordu. Az çok kadroyu tahmin ediyorsunuzdur. Dizi yakışıklı koreli kaynıyor 😁😁

Dizinin konusundan bahsetmem gerekirse:
Shin Suk Ho Kore'nin en önemli idol gruplarının çıkışlarını yaptırmış yetenekli bir menajerdir. Son olarak Jackson isimli grupla köşeyi dönmüş ve artık kendi menajerlik şirketi "Mango Entertainment" ı kurmak istemektedir. Tabi giderken biricik bebekleri Jackson idol grubunu da götürecektir. Ancak bünyesinde çalıştığı KPop şirketi bu durumdan rahatsızdır.
Jo Ha Neul lise öğrencisidir ve hem okul arkadaşı hem de komşusu olan Lee Ji Young'a yönelik cinsel saldırı suçundan tutuklanmıştır. Suçu inkar etse de kimse ona inanmamış ve tacizci damgasını çoktan yemiştir. 
Jeong Geu Rim ise her şeyini Ha Neul için feda etmeye hazırdır ve onun masumiyetini kanıtlamak için büyük çaba gösterir. 
Shin Suk Ho tam her şeyin bittiğini düşündüğü bir anda Jo Ha Neul' un sesini duyar ve ona albüm yapmak ister. Ancak Ha Neul eski bir mahkumdur ve aslında çok daha öncesinden tanımaktadır

                             OYUNCULAR
JI SUNG

Bu yıl baba olarak mükemmeliyetini taçlandıran ji sung geçen yılın ses getiren dizisi kill me heal me den sonra ilk kez bir projede yer aldı. Oyuncular arasında ji sung u görünce zaten beklenti içine girip bu dizi izlenir demiştim. Ji sung dizide muhteşem menajer Shin Suk Ho rolünde. Farkettiniz mi soyismi Shin :) Kill me Heal Me deki gibi Bay Shin ❤



HYERI

Answer me 1988 ile çıkış yakalayan Hyeri artık Kore'nin sevilen yüzlerinden biri haline geldi. Açıkçası ben oyunculuğunu seviyorum. Öyle rahatsız edici mimkleri falan yok. Bu dizide biraz standartın altında kalsa da fena değildi yine. Ama answer me dizisinde çok daha başarı olduğu da bir gerçek.
KANG MIN HYUK
CNBlue grubunun ponçik bateristi Min Hyuk da burada. Ama bu kez biraz hayatı yılan hikayesine dönmüş derbeder bir karakterde. Bence böyle dramla dolu bir karakterden ziyade sempatik şapşirik karakterler ona daha çok uyuyor. Ben biraz bu dizideki karakterini yadırgadım ve ona pek yakıştıramadım malesef :(

Bunlar dizinin esas karakterleri. Dizide bir band kuruluyor. Aslında bu bandın tüm üyelerini tanıtmak isterdim ama grup üyeleri yavaş yavaş katıldı ve bu durum beni meraklandırdı. O yüzden ben de herbirini teker teker tanıtıp sürprizi kaçırmayacağım. Tabi birazdan söyleyeceklerimden sonra diziyi yine de izlerseniz.

REHBERİN YORUMU...

Diziye neden başladım?
Çünkü geçen sezonun en çok ses getiren 2 dizisi Answer me 1988 ve Kill Me Heal Me nin başrol karakterlerini bir araya getiren bir projeydi. Üstüne bir de Kang Min Hyuk eklenmiş tabiki izleyecektim.

Ne bekliyordum?
Kadroyu şişirmişler en kötü ne olabilir ki dedim kendi kendime. Böyle bir kadro tabiki güzel bir senaryoyla bütünleşmiş olmalıydı.

Peki ne buldum?
Üzülerek söylüyorum ki dizi beklentilerimin baya altında kaldı.

Peki neden unni 😭 seslerini duyar gibiyim hemen açıklayayım.
Senaryo çok durağandı bence. Kadroyu resmen harcamışlar diye düşündüm. 
Ayrıca aşk olayı hiç yoktu dizide. Ufak tefek tadımlık yerleştirmişler ama hiç de tatmin edici değildi. Bu da canımı sıktı.
Bir de Ha Neul un hayatı öyle bir komplo teorisine bağladı ki yok artık bunlar bizim günlük dizilerde bile olmuyor abartmadınız mı sizce de demekten kendimi alamadım.

Peki diziyi hiç mi izlemeyin.

Valla açıkça söyleyeyim dizinin tek cazip yönü oppa kaynıyor olması. Oyuncular tam bir görsel şölen sunmuş bize. Unni senaryo mühim değil ben göze hitap eden bişeyler arıyorum diyorsanız bu diziye bir şans verebilirsiniz. Onun dışında müzikle ilgili dizlerden hoşlananlara da hitap edeceğini düşünüyorum. Zira idollerin ettafında dönüyor olaylar. Ayrıca şimdi final bölümünün hakkını yemeyelim o bölüm iyiydi. Ama finale kadar ben şahsen can çekiştim.
Kang Min Hyuk hayranı ülkemizde azımsanmayacak derecede. Eminim hayranlar çoktan izlemişlerdir.Ben kendisini sevmeme rağmen ne o ne de Ji Sung diziyi kurtaramadı malesef.
Yine de şans vermek isteyenler olursa onlara şimdiden iyi seyirler diliyorum.
Umarım istediklerimi elde etmiş olarak geri dönerim ve kaldığım yerden yazılara devam edebilirim. 
Unniyi özleyin :)




7 yorum:

  1. boşver herkes ne derse desin seviyosan yaptığın şeyi sorun yok demektir unnimiz iş kadını oluyor ha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele bi şu iş hayatı olayını halledeyim sonra yine alttan alttan buralardayım 😄 Yorum için çoook teşekkür ederim 💓

      Sil
  2. Rehberunni tam döndün diye sevinmiştim tekrar gidiyosun :( Neyse seni bekleyeceğiz çingu fightingg !!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa böyle yorumları görünce ağlayasım geliyo ama 😭 Umarım en kısa zamanda dönerim tekrar 😔

      Sil
  3. Merhaba! Blogunu yeni keşfettim ve senin buralarda olmayacağın gerçeğii.... :( Yorumların çok güzel, çok tatliş :D Severek okudum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir müddet sadece yorumlara cevap verebileceğim ilerde ona bile fırsat bulamayabilirim ben yokken beni unutmayın 😔

      Sil
  4. Merhaba! Blogunu yeni keşfettim ve senin buralarda olmayacağın gerçeğii.... :( Yorumların çok güzel, çok tatliş :D Severek okudum :D

    YanıtlaSil