17 Nisan 2017 Pazartesi

SIRADIŞI GERİLİM - DEFENDANT

Kore dizileri sırf masumiyet kokan aşk hikayelerinden oluşmuyor.
Hadi gelin bunu bu diziyle kanıtlayalım...
Defendant (sanık) kafa karıştırıcı, algı ayarlarınızla oynayıcı ve biraz da sinirlerinizi hoplatacak bir dizi. Tür olarak suç, gerilim, gizem şeklinde bir kategoriye alırsam hata etmiş olmam sanırım. Zira dizide suçlar peş peşe geliyor ama neyi kimin yaptığını anlayamıyorsunuz. 

Diziye başlamaya bir anda karar verdim normalde başka bir dizi vardı sırada ama Defendant araya kaynak yaptı. Neden bu diziyi tercih ettiğimi sıralayacak olursam:

1.

"Ji Sung"
Seni seviyorum adamım!!
Kendisinin dizileri 1-0 önde başlar benim içim. Gerçi son dizisi Entertainer'da yaşadığım hayal kırıklığının tarifini tanıtım yazısından okumuşsunuzdur, o dizi olmamıştı. Ama Ji Sung yine Ji Sung'tur dedim ve dizisini izlemeye karar verdim. İlk izlenimim ise bu defa baya bi olmuş :)

2.
"Dream High'ın minnoş hocası"
Dream High lise ve müzik temalı dizilerin arasından favorimdir. Bunda yakışıklı oyuncularının etkisi büyüktü tamam kabul ediyorum :) Ama bundan başka ponçik yürekli bir o kadar da sorumsuz hocalarını da çok sevmiştim. Ji Sung gibi bir aktörün yanına bonus olarak kendileri gelmişti tabiki izleyecektim. Peki izlenimlerim ne oldu? 
BAYILDIM.
Evet tek kelimeyle hem de...
Dizilerde yazılmış orjinal psiko karakterlerini severim. Man from the Stars'daki ve Sensory Couple'daki favori psikopatlarıma 3. eklendi sanırım. "Cha Min Ho" :)

3.
"Hukuk Teması"
Hukuk temalı dizileri severim. I Hear Your Voice bu diziler arasında efsaneydi bana göre. O dizide başrol oyuncusu olan Lee Bo Young bu defa tacı gerçek hayattaki kocişkosu Ji Sung'a kaptırdı sanırım :) Zira büyük konuşmak gibi olmasın Defendant sanki biraz I Hear Your Voice'u sollayacak gibi.
İşte bu gibi birkaç neden birleşince kendimi play tuşuna çoktan basmış halde buldum. Ama izledikçe senaryo beklediğimden çok daha karışık bir hal almaya başladı ve daha çok sardı.

Mesela sevimli bir savcı daha vardı. ^^
Tamam tamam ciddileşiyorum :D
Senaryo gerçekten karışıktı ve ben iş yerimde boş zamanlarımda azcık azcık izlerken daha çok karıştırıyordum her şeyi.
Tam bir şeyi anladım diyorsunuz.
BAM
Her şey eski haline dönüyor ve aslında sizin anladığınızdan çok farklı olduğunu anlıyorsunuz.
Ama ben bunu sevdim. Kolayca çözülen basit bir dizi değil.
Ama bir yandan da aşk dizisi olmayınca bir şeyler eksik geliyor bana. Sanırım ben Kore dizilerinde minnoş romantizmi seviyorum. Tabi bu dizi adalet temalı olunca pek romantik ilerlemedi ve ben bir yerde tıkandım.
Ama derseniz ki unni romantizm bazen bayıyor azcık akıl yürütelim tamam hadi izleyin derim o zaman :)

REHBERUNNİ PUANLAMA SİSTEMİNDEN 7 PUAN VERİYORUM :)
İzleyeceklere şimdiden iyi seyirler ^^





2 yorum:

  1. Merhabalar.. Blogdaki dizi tavsiyelerine bayıldım 3 4 dizi izlemiştim şimdiye kadar buradaki dizilerden devam edeceğim.. Dizileri hangi sitelerden izliyorsunuz genelde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en geniş dizi yelpazesi genelde koreantürkte oluyor ben oradan izliyorum

      Sil