4 Haziran 2017 Pazar

TAVSİYE ! STRONG WOMAN DO BONG SOON

strong woman do bong soon ile ilgili görsel sonucu
Dizi izlemek artık benim için lüks eylemler arasında. Geçen yıla kadar başı boş bıraktığım hayatım artık sorumluluğunu almamı istiyor ve yakamı bırakmıyor. Ben de elimde olmayarak  minnoş dizilerimden giderek uzaklaşıyorum.

Ama tabiki içimdeki kabarıp duran kore dizisi izleme iştahı daha fazla bastıramadım ve ufak tefek kaçamaklar yaptım. Haftasonu yapacak pek bir şeyim yoktu, ramazanda gezmek de parlak bir fikir değildi. Madem evde pinekliyordum neden bir dizi izlemiyordum? Bu dizi Kore dizisi olmasın mıydı, tabiki olsundu :)


Peki onca zaman sonra birikmiş birçok popüler dizi arasından neden bunu seçtim? Tek bir sebebi vardı:
strong woman do bong soon park hyung shik ile ilgili görsel sonucu
PARK HYUNGSIK
High Society dizisi tanıtım yazısını okuyanlar bilir. O dizideki performansından beri Hyungsik bebeğimdir, acayip sempati duyarım kendisine. Bir baktım zengin ve yakışıklı başrol Ahn Min Hyuk bizim minnoş Hyungsik. Tabiki diziye bir şans vermeliydim.

Ayrıca ilk kez hakkında hiçbir fikrim olmadan bir diziye başladım. Ne izleyenlerin yorumu, ne blog yazarları ne de dizinin konusu... Hiçbirine bakmadan açıverdim ilk bölümü. İlk başta açıkçası biraz tuhaf geldi. Karakterler oturmadı, konuya ısınamadım falan ama sonradan adapte oldum. Ortama uyum sağlamak konusunda unniden iyisi yoktur bilirsiniz :)

strong woman do bong soon ile ilgili görsel sonucu

Dizinin konusuna genel hatlarıyla değinecek olursam; Do Bong Soon ailesinin kadınlarına özgü olan bir güce sahiptir. Nesilden nesile aktarılan bu güç sayesinde sadece dokunsa bile bir insanın tüm kemiklerini kırabilecek seviyededir. Ancak bu gücünü kötüye kullanırsa cezalandırılacak ve bir daha gücüne kavuşamayacaktır.

Elbette bu gücü kontrol etmesi kolay olmuyor her defasında başına bela alıyor. Do Bong Soon da bu güce sahip olmaktan mutlu değil ama gücünün alınıp hayatının beter bir hale gelmesinden de korkuyor bir yandan.

Kore dizilerinde fantastik hikayelere o kadar alıştım ki bir de mantıklı bir şeymiş gibi sizlere uzun uzun açıklama yapıyorum :) Mantık falan aramayalım dizinin konusu fantastik türde işte idare edin :))


İlgili resim

Dizide esas kızımız Park Bo Young olmuş. Bence çok güzel de olmuş. Park Bo Young'u hiçbir dizisini izlemeden ilk kez running man de izlemiş ve ya ne tatlı kız demiştim. Acayip sevimli bir hali var ve benim nadir sevdiğim bayan başrollerden :) Hyungsik'in minnoş ve bebeksi havasına da tabiki böyle bir partner giderdi. İkisini aynı projede buluşturan ekibe şükranlarımı sunuyorum ^^

                                 strong woman do bong soon ile ilgili görsel sonucu
                                                               Aşırı tatlı bir çift olmuş :))


Dizide yan karakterleri de ayrı ayrı sevmeme rağmen nedense durmadan Ahn Min Hyuk'tan bahsetmek istiyorum :) Neyse tamam kendimi tutup daha çok dizi ile ilgili sağlıklı bilgiler vereceğim zira sorumluluk sahibi bir blogger var karşınızda :D

REHBERİN YORUMU :

Dizi biraz absürt komedi tarzına yakın olmuş bence. Abartılı hareketler falan görüyorsunuz izlerken ama çok da takmadım o kısmı zira epey eğlendim ben.

Başrol oyuncularından başka tema etrafında dönen yan karakterler de ilginizi çekiyor. Hatta şunu söyleyebilirim ki; şimdiye dek izlediğim en orjinal karakterler bu dizide toplanmıştı. 


                                  strong woman do bong soon ile ilgili görsel sonucu
Mesela diziye sonradan dahil edilen ekip lideri Oh. Dizide oyunculuğun zirvesi haline gelmiş bu ajusshi :) Canlandırdırdığı 2 farklı karakter ve bu iki karakter arası uçurum takdir edilir nitelikteydi :)



strong woman do bong soon byun tak ile ilgili görsel sonucu
Do Bong Soon'un müritleri ve Do Bong Soon'a takıntılı mafya da oldukça renk katmıştı senaryoya. Diğer dizilerde gördüğümüz kötülüğü dibine kadar yaşayan gerçek kötüler bu dizide yoktu esasen. Dizinin mafyası bile sizlere kendini sevdirecek cinstendi.

Diziye ilk başta gerçekten ısınamadım gibi oldu.
Zira ben absürt sahneleri pek sevmem. Konuya bakacak olursak bu dizide epey abartılı sahne içerecek gibiydi. 
Ama senarist her şeyi dozunda ayarlamış. İlk başta abartılı bir sahne çıkıyor karşınıza sonra onu romantizme çeviriyor. Romantizm biter bitmez gerilim sahnesi görüyoruz. Gerilim sahnesini dram takip ederken birden kendinizi komik bir sahnenin içinde buluyorsunuz.
Evet senaryo yönünden epey yeşillikli bir dizi. Suç, dram, romantizm, komedi, fantastik vs. her şey bu dizide toplanmış.
Eğer dizilere bir tatlı ismi verecek olursak bu dizi kesinlikle aşure olurdu :D


                                  İlgili resim
İkinci erkek dramı da yaşamadım dizide zira In Gook Do karakteri o iç acıtan 2. erkek başrollerden değildi. En başından beri kızı hak eden bizim Başkan Ahn idi :)

Normalde aşkını aşırı vıcık yaşayan çiftleri sevmem ama Ahn Min Hyuk ve Do Bong Soon böyleyken bile aşırı sevimliydi. Hele Min Hyuk'un Bong Soon'un gülümsemesini ve ona Min Min diye seslenmesini duyunca tüm dünyayı unutması ultra şirin olmuş.

                               strong woman do bong soon ile ilgili görsel sonucu
                                                Yılın en sevimli çifti ilan ediyorum onları :)

Özetle ben bu diziyi sevdim ve epey keyif alarak izledim. Bence sizde havalı Başkan Ahn ile Fıstık büyüklüğündeki King Kong'un hikayesine bir şans verebilirsiniz. Hatta çıkın çıkın izleyin derim :)

                                     strong woman do bong soon ile ilgili görsel sonucu
Dizi rehberunni puanlama sisteminden 9 puan alır diyorum ve izleyecek arkadaşlara şimdiden iyi seyirler diliyorum :) İzleyen herkesin de yorumlarını bekliyorum.
                                                Hoşçakalın ^^

9 yorum:

  1. Park Bo Young ve Park Hyungsık'in kimyaları öyle güzel uymuş ki dizinin konusu ve işlenişi farklı olsaydı bile yine de sevilerek izlenirdi dizi. Çok sevimli bir diziyi bitirmiş olsam da onun hakkında yazılan yaziları okumayi seviyorum :) Elinize sağlık yazıyı okurken çok keyif aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazılarıma olumlu dönüşler almaktan çok keyif alıyorum :) Yeni yazılarda görüşmek üzere yorum için çok teşekkürler :))

      Sil
  2. Geçen gün görmüştüm yazınızı,merak edip izlemeye karar verdim. Kararsız olanlar kesin izlemeli.Birbirlerine olan sevgileri çok saf ve tatlıydı.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatilin ilk dizisi bu olsun bence de.. Yorum için teşekkürler :)

      Sil
    2. Bu diziyi 3 kez izledim süper ötesi

      Sil
  3. çok güzel bir çift ama izleyemedim elbet bir gün izleyeceğim.

    YanıtlaSil
  4. Bu ikisi diziyi çok güzel süslemiş~ gerçekten harika ötesi bir dizi daha kaç kere izlerim bilmiyorum..

    YanıtlaSil
  5. Benim de çok severek izlediğim ilklerim arasinda

    YanıtlaSil
  6. Dizi izlenmeye değer

    YanıtlaSil