28 Kasım 2017 Salı

KOLAYCA DİZİ SEÇEMEME SORUNSALI



ALOHAAA !!
Nasılsınız bakalım benim canım okuyucularım :) Keyifler yerindedir umarım.
Ben yoğun bir tempoda hem çalışıyor hem de minik minik dizi izlemeye devam ediyorum. Bazen beni kovmalarından korksam da vazgeçemiyorum. Zira Güney Kore benim mabedimdir ahahahaha :)


Uzun zamandır şöyle bana göre bir dizi arıyor ama hep elim boş dönüyordum.

Güncel dizilerde de merakımı cezbeden bir yapımla karşılaşmadığımdan biraz yerli dizilere dönmüş olabilirim evet ama bu demek değildir ki Kore dizisine vaktimiz yok. Elbette izleyeceğim bir şeyler dedim ve araştırmalarıma devam ettim.

Uzun zamandır görüşemedik tabi. Bu süreçte neler yaptım onlardan bahsedeyim biraz kafanızı şişireceğim :) Üzgünüm bugün çenem düşük ben biraz konuşmak istiyorum.

Yerli yapımlar bu sezon ilgimi çekiyor.


İlgili resim

Normalde sevmem pek yerli dizi izlemeyi ama geçen yıl Vatanım sensin ile başlayan ümit verici gelişmeler beni televizyona bir şans vermeye ikna etti. Vatanım Sensin bu sezon da gümbür gümbür. Perşembe akşamları üzgünüm ki tüm hayatla iletişimimi kesip kendi inime çekiliyor ve Vatanım Sensin'i izliyorum.

Sonra pazartesi akşamları da randevu vermiyorum kimselere. Çünkü pazartesi 1 değil 2 dizim birden var :) Çukur ve son zamanlarda severek takip etmeye başladığım Siyah Beyaz Aşk beni ekrana kilitliyor. Artık bir ayarlama yapıp ikisini birden izliyorum bir şekilde.


İlgili resim               İlgili resim


Son olarak da Türk televizyon ve sinema dünyasında ideal tipim ilan ettiğim Mert Fırat bu sezon Ufak Tefek Cinayetler ile karşımıza çıktığı için iki elim kanda olsa gidip izliyorum o diziyi de. Kore dizilerindeki ideal tipimin Lee Seung Gi olduğunu bilen bilir. Yerli dizilerde de Mert Fırat en bir bayıldığım oyuncu oluyor işte. Geçen yıl Antalya'da kendisiyle tanışma fırsatım da olmuştu ve bu sevgimi resmen ikiye katladı. Gerçekte de sempatik ve bir o kadar nazik bir insan olduğunu görünce gözlerimden kalpler fışkırdı adeta. Bu sebeple dizisini izlemek boynumun borcu tabi :)

                                 ufak tefek cinayetler ile ilgili görsel sonucu

Özetle yerli diziler de bu sezon beni oyalayan etkenlerden biri haline gelince Kore dizisi izleme işi biraz yavaşlamış oldu. Ama inanın gerçekten ilgimi çeken merak ettiğim bir Kore dizisi de bulamıyorum artık öyle kolayca. Sonra dikkatimden kaçan bir dizi olduğunu farkettim ve hemen başladım izlemeye...

                                    Suspıcıous Partner Dizisini seçtim sonunda.

suspicious partner ile ilgili görsel sonucu

Diziyi ilk yayınlanmaya başladığında izlememe sebebim 40 bölüm olduğunu duymamdı. Ama ne bileyim ben her bölümün sadece 30 dk olduğunu :( Yani 40 bölümlük değil de sanki 20 bölümlük bir dizi izliyor gibi oluyorsunuz. Bu ayrıntıyı fark edince ben de bu diziyi seçeyim bari dedim.

Diziyi biraz ilerlettim ama sonunu göremediğim için yorumlamadım henüz. En kısa zamanda bitirip sizlere rapor edeceğim.      
                                
 Siz neler izliyorsunuz neler yapıyorsunuz bilmiyorum ama ben de merak etmiyor değilim :) Sizin bana söylemek ya da tavsiye etmek istediğiniz şeyler varsa yoruma bekliyorum. Kendinize iyi bakın canlarım :)

 Suspıcıous Partner yakında blogda !!




2 yorum:

  1. Kore dizisi izleye izleye İngilizcemin iyice köreldiğini fark etmemle, kendimi yeniden Amerikan dizilerine verdim. Mutsuzum ama izliyorum. :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet yukarda ondan bahsetmeyi de unutmuşum boşlukta bir de stranger things hatmettim :)

      Sil