29 Aralık 2017 Cuma

SUSPICIOUS PARTNER

İlgili resim

Selamlar..
Eskisi kadar dizi izleyemesem de arada yeni dizlere de yer açabiliyorum. Ama korkararım ki yavaş yavaş Güney Kore dizi sektöründen uzaklaşmaya başladım. Artık beni saran her bölümünü merak ettiğim bir dizi bulamıyorum malesef. Tabi bu da blog yayınlarını etkiliyor ve yayın paylaşamaz oluyorum.

Neyse durum böyleyken bir tane dizi izleme fırsatım oldu. Bir önceki postta bahsettiğim gibi Suspicious Partner dizisini izledim ve yorumladım. Keyifli okumalar dilerim :)




                            suspıcıous partner ile ilgili görsel sonucu

Diziyi seçme sebebimi tam net hatırlamıyorum. Muhtemel sebepler Ji Chang Wook ve onun yakışıklı suratı olabilir diye düşünüyorum. Esas kızı da severim aslında. Kendisini daha önceden Baba Candır dizisinin orjinali olan What Happen to My Family dizisinde izlemiş ve sempati beslemiştim. ama bu sempati asla Ji Chang Wook'a duyduğum sempati ile eş değer değildi. Zira kendisine Empress Ki dizisindeki Togon karakterinden beri biraz hayran ve de hastayım.
                             İlgili resim

                      Gözlerimi haramdan sakınamıyorum Chang Wook bey ne yapıyorsunuz ??

Dizinin konusu özetle: Hukuk fakültesinden mezun olup stajını yapmakta olan esas kızımız erkek arkadaşı tarafından aldatıldığını öğrenir. Ondan intikam almak için geceyi başka bir erkekle geçireceği yalanını atar ortaya. Ama bu yalan daha sonradan defalarca karşısına çıkacak ve başını ağrıtacaktır. Erkek arkadaşı ise hem suçlu hem güçlü biri olup aslında kızın kendisini aldattığı için onu terk ettiği yalanını atar herkese ve çevrelerinde bir dedikodu başlar. Bu yüzden kızımız bir zamanlar deliler gibi aşık olduğu erkek arkadaşından nefret etmektedir. Ama bu nefreti de başına bela olacaktır.

Konu olarak hukuk - romantik komedi dizisi diyebilirim sizlere.

Dizi kadrosu itibariyle öyle dudak uçuklatan cinsten değildi. Yalnızca esas kız ve esas oğlan dizi piyasasında tanınan yüzlerdi. Ama yan kadroyu da sevdim tabi. Öyle oyunculuğu rahatsız edici bir tip yoktu dizide.

                                                                                                                                                                   
                                İlgili resim

Yan karakterde oynanayan Choi Tae Joon'u da baya sevdim dizide. Dizilerin sevimli ve sempatik ikinci erkek rolünü baya başarılı üstlenmişti.

REHBERİN YORUMU


Diziyi baya baya duraklama dönemimde izledim resmen yokluktaydım. O döneme denk geldiğinden midir bilmem sevdim konusunu, akıcılığını, falan filanını...

Ama öyle de bayıldım ya koşturun izleyin dizisi değildi bana göre.

Bölüm sayısı 40 olduğu için tereddüt etsem de her bölüm 30 dakika olduğundan sanki 20 bölümlük bir dizi izliyor gibi oluyorsunuz.

Dizi rehberunni puanlama tablosuna göre 7 puanlık bir dizi. İzlemek isteyenlere şimdiden iyi seyirler dilerim.



4 yorum:

  1. bende bu diziyi izledim çok keyifliydi :)

    YanıtlaSil
  2. Bu diziyi çok sevmiştim malum Chang Wook aşkım oynuyor.Askere gitmeden önceki son dizisiydi. Konusu güzel SPOİ katil rolündeki adama her ne kadar çok sövsemde şu an Nothing To Lose dizisinde 2.erkek.Çok talış olmuş dizide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir dizide lanet edilen isim başka bir dizide oppa ilan edilebiliyor böyle :) Yorum için teşekkürler :)

      Sil