20 Ocak 2015 Salı

BİR GÜZELLİĞİN DOĞUŞU

BIRTH OF A BEAUTY

Tam da biz süslü kızların ilgi alanına giren bir konuya sahip dizimiz Birth of a Beauty geçtiğimiz zamanlarda final verdi. Oyuncu kadrosuyla beni mest eden dizimizin konusu biraz klasik olsa da romantik komedi dizi arayışında olan arkadaşlar için alternatif bir seçenek oluşturabilir. Senaryomuz şöyle ki; aşırı şekilde kilo problemi olan Sa Geum Ran pek de mutlu bir hayat sürmemektedir. Kaynanası, kayınpederi ve görümceleri ile birlikte yaşayan Geum Ran bir de kocasının akıl hastası büyükannesine bakmakla görevlendirilmiştir. Tüm bunlardan şikayetlenmeksizin evin her işiyle ilgilenen Geum Ran kocasının aslında onun sandığı gibi biri olmadığını öğrenir ve yıkılır. Uğruna her sıkıntıya katlandığı kocası aslında aşağılık herifin teki çıkıyor ve zavallı ajummanın dünyası başına yıkılıyor. Artık Geum Ran için vakit intikam vaktidir.




HAN YE SEUL

Han Ye Seul dizide Geum Ran'ın evrimini tamamlamış hali olan Sara'yı oynuyor. Kendisini daha önce Beautiful Spy dizisinde izlemiştim. O diziye oranla çok daha güzelleşmiş buldum. Ancak oyunculuk olarak gram değişiklik göremedim. Unni yine masum masum bakıp nazlı nazlı konuşuyor. İlk başta sevimli buluyordum ama olayı abartınca artık baygınlık geldi tabi. Gerçi Beautiful Spy dizisindeki o boş surat ifadesini görmediğim için mutluyum. Ama hakkını yemeyeyim kadın gerçekten güzel. Özellikle ilk bölümdeki kırmızı elbisesiyle çok hoş gözüküyordu. Allah sahibi Teddy'e bağışlasın kkk. Sara ilk başta eski kocasını tekrar tavlamak için bu yola çıkıyor ancak gelişen olaylar yolunu intikam almaya çıkarıyor. İntikam hikayesini ve ulaştığı sonu diziyi izleyince öğrenebilirsiniz tabiki canlarımmm :)



JOO SANG WOOK

Amanın işte beni diziye çeken en büyük etken. Kendisini, tatlı sesini ve geniş omuzlarını Cunning Single Lady dizisinde tanımış ve daha çok tanımak istemiştim. Bir başka dizisi de Good Doctor ancak bu dizide başrol olmadığı için pek rağbet görmemişti oppamız. Joo Sang Wook dizide kahraman Han Tae Hee karakterini canlandırıyor. Sa Geum Ran'a yardım edip onu adeta yeni baştan inşa eden çakma doktor sadece bununla da kalmıyor intikam için her daim yanında oluyor. Tabikii bu yolun sonunun nereye gideceğini hepimiz gayet iyi biliyoruz intikam falan hikaye :) İlk başta kendi çıkarı için Sara'ya yardım ederken sonrasında gerçekten onun yanında olmak istiyor. Doktor bir de aile sırrına sahip ancak geçmişi tamamen sır. Geçmişi yüzünden kırık kalp sendromu çekiyor hatta :) Oppa dizide yine göz dolduruyordu. Ya sen kocaman adamsın ne diye bu kadar tatlı olabiliyorsun diye yanaklarını sıkmak istediğim çok sahne vardır. Umarım bunu gerçekleştirebileceğimiz bir teknoloji biz ölmeden önce var olabilir :)



JUNG GYU WON

Her dizide olduğu gibi bu dizide de bir nappın namca var canlarım. Ben genelde kötü adamları severim dizilerde ama bu seferki bir tuhaf oldu sanki. Ne bileyim ilk başta çok itici geldi ama sonradan adam o denli adi çıktı ki, bu adi hali onun çekici yanı oluverdi kkk. Ne olduğunu tam olarak ifade edemesem de ben bu oppaya da biraz sempati duydum açıkçası. Ama oppa kötülükte sınırları zorladı dizide. Arada sakinleşmek için ekranı kapatıp biraz evin içinde dolandım sonra devam ettim diziye. Kendisi Sa Geum Ran'ın hayatını mahveden kocası Lee Kang Joon.


WANG Jİ HYE

Yalvarırım şu kadına kötü roller vermeyin artık. Kendisini ilk dizim olan Personal Taste dizisinde tanımış ve baya nefret etmiştim. Ancak nefretim Protect the Boss dizisinde canlandırdığı karakter ile sönüverdi. O dizide de 2. kadın rolündeydi ama o kadar sevimliydi ki insan kızamıyordu bile. Son olarak Running Man'e katıldığı bölümdeki halleri kendisinin unnican listeme üst sıralardan giriş yapmasını sağladı. Gerçekte çok doğal ve tatlı bir bayan. Ama gelgelelim kıymetini bilmiyor ve kötü kadın rollerine verip o güzelim karakterini bir çırpıda harcıyorlar. Wang Ji Hye dizide yuva yıkan Gyo Chae Yeon karakterini canlandırıyor.


HAN SANG JİN

Canlarım toplanın hemen ve 2 dakika şu tipe bir bakın lütfen. Adamın suratında ben masumum yazıyor resmen. Ancak Han San Jin dizinin psikopatı Han Min Hyuk karakterini canlandırıyor. İlk başta koskoca Kore'de psikopat rolü yapacak başka birini bulamadınız mı da buna oynattınız dedim. Ancak beni tamamen şaşırtarak harika bir iş çıkartmışlar. O masum suratıyla harika bir psikopat olmuş Min Hyuk. Dizide oyunculuğunu en çok takdir ettiğim kişi kendisidir. Gerçekten sakin bir suratla karşınızdakine nasıl psikolojik baskı yapabilirsiniz öğrenmek istiyorsanız şu adamı gözlemleyin derim :)



                      REHBERİN YORUMU

Gelelim burada toplanma nedenimize :) Diziyi son derece objektif olarak yorumlayacağım hazırlıklı olun canımlarım. Diziye oyuncuları sebebiyle büyük bir beklenti içerisinde başladım. İlk başlarda sardı gibi de oldu açıkçası ama sonrasında dizinin büyüsü bozuldu sanki. Ben bir müddet sonra sıkılmaya başaladım. Üstüne bir de Sara'nın o sinir bozucu saflığı eklendi mi kayışlar koptu ben de katlanamadım diziye son bir kaç bölümünü izlemedim itiraf etmem gerekirse. Ama ben tarafsız bir rehber olduğum için merak eden çingular için tanıtım yazımı hazırladım tabiki de :) Benim görevim sevdiğim dizileri izletmek değil neticede merak ettiğiniz diziler hakkında size açıklamalarda bulunmak :) Neyse sonuç olarak dizi beni pek sarmadı ve senaryo bana sıradan geldi ama bu benim çok fazla dizi izlememle de ilgili olabilir. Belli bir zamandan sonra öyle her diziyi beğenemiyorsunuz doğal olarak. Ama romantik komedi tarzında dizi arıyorum vakit geçireyim kafi diyorsanız dizinin izlenebilitesi var tabi :) Oyuncular da iyi olduğu için bir ara değerlendirebilirsiniz canlarım. Okuyup o değerli vaktinizi ayırdığınız için minnettarım  . İzleyecek arkadaşlara şimdiden iyi seyirler sizleri seviyorum :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder