20 Ocak 2015 Salı

FLOWER GARANDPA



Korecanlar olarak epey dizi izlemiş bulunmaktayız ve tanıtıma çoğu zaman gerek kalmıyor. Ama aramızda yeni başlayanlar da olabilir her kesimi düşünmek zorundayız tabi :) Ben de tüm bunları göz önünde bulundurarak kuytuda köşede kalmış bir dizimizi tanıtım ihtiyacı duydum. Karşınızda çiçek büyükbabalar. Büyükbaba kelimesini duyar duymaz burun kıvıranlarımız olabilir tabi sizlere hak veriyorum. Ancak hemen önyargımızdan sıyrılalım ve yazımıza devam edelim. Bu büyükbabalar bildiğiniz büyükbabalardan değil. Dışları büyükbaba ancak içlerinde birer oppa yaşıyor hepsinin oppa :)


Diğer yazılarımdan farklı olarak bu yazımda uzun uzun karakter tanıtımı yapmayacağım. Zira büyükbabaları tanıyıp da ne yapacaksınız :D Konuya giriş yapacak olursak şöyle ki; birbirinden yetenekli ve yakışıklı 4 genç polisin bir görev için bir araya getirilmeleri ve görevleri sırasında bir havuza düşmeleri sonucu aniden yaşlanmalarının ardındaki sır dizimizin ana temasını oluşturuyor. Karizmatik dörtlümüz havuza girer ve havuzdan çıktıklarında aralarından biri hariç hepsi yaşlanmıştır. Neyse ki yaşlanmayan Kim Heechul idi de dizi boyu onu izleyebildim kkk. Peki bu ani yaşlanmanın arkasındaki sebep nedir? Kahramanlarımız bu sırrı çözmeye çalışacak ve maceraları başlayacaktır.

Karizmatik dörtlümüz ilk başta şu şekildeydi. Gördüğünüz gibi hepsi tanıdık yüzler. Özellikle gamzeli yarim Park Min Woo, yüksek egosuna rağmen kendini bana sevdiren Super Junior'dan Kim Heechul ve Gu Family Book'ta böğürerek ağlamama sebep olan Choi Jin Hyuk görsel açıdan doyuma ulaşmanızı sağlıyor :D Ama ne yazık ki bu tatlı suratlardan yalnız Heechul yola bizlerle devam ediyor. Benim diziye başlamadan önce favorim zaten Heechul idi. Onun yaşlanmaması şahsım adına mucizenin diğer adı kkk.


Büyükbaba halleri de şu şekilde. Büyükbabalar da tanıdık yüzler gördüğünüz gibi. Oyuncular özenle seçilmiş bence kadro gerçekten iyi. Tamam biliyorum oppa görmek istiyorsunuz ama dizi kalitesini de önemseyelim arada değil mi :)


REHBERİN YORUMU

Çingular... Diziye yokluk çektiğim bir sırada başladım. Araştırma yaparken karşıma çıktı ancak hakkında yorum yapmış bir blog bulamamıştım o zamanlar. Diziler için fikir alışverişinde bulunduğum arkadaşımla birbirimize gaz verdik ve bir cesaret, hakkında hiçbir fikrimizin olmadığı diziye başladık. Sonuç olarak ikimiz de memnun kaldık. Bir kere dizi gerçekten eğlenceli ve güzel esprilere sahip. Özellikle A Pink hayranı büyükbabaya bayılmıştım. Kadronun muntazam olduğuna değinmiştim zaten, oyuncular hem tanınmış kişiler hem de yetenekliler. Senaryo da merak uyandırıcı gelmişti bana. Sonu da saçma bir şekilde bitirilmemiş yani final de tatmin edici. Yani rehberiniz tavsiye ediyor, benden geçer not aldı ;) Ayrıca dizi sadece 12 bölüm. Korefanlar olarak 2 günde kolaylıkla izleyebiliriz. Kaybedecek bir şeyiniz yok ben izleyin derim. İzlemeyi düşünenlere şimdiden keyifli vakitler diliyorum. Kim heechul'e iyi bakın ;) Sarangee <3



2 yorum:

  1. Bi gazla izlediğimiz bu diziden ben de çok memnun kalmıştım :) özellikle de bölüm sayısının az olması bu diziyi çerez tadında yapıyor. Her ne kadar choi jin hyuk lu kısım az olsa da devamj da matrak geçen bi diziydi. Emeğine sağlık rehberunnim :)

    YanıtlaSil
  2. Yorumun için teşekkür ederim çingucanım :)

    YanıtlaSil