9 Şubat 2015 Pazartesi

EN Bİ GÜZEL DİZİ OSTLARI


Benden tüm Kore severlere selam olsun canlarım. Bu aralar güncel dizi takip ediyorum ve size tanıtabilecek kadar dizilerim ilerlemedi malesef. Ben de unni ne yazsa diye düşündüm ve müzik listemi baya meşgul eden dizi ostları ile ilgili bir yazı kaleme almaya karar verdim. Rehber unninin müzik listesinin çoğu Kpop ya da dizi ostundan oluşuyor. Birçok arkadaşım dinlediğim şarkıların bile kore ile ilgili olmasından şikayetçi. Ama ben ne yapayım ki :) Dizilerde en duygusal, en romantik ya da en dramatik sahnelerin arkasından öyle bir ost giriyor ki insanın etkilenmemesi imkansız. Ben de diziler bittikten sonra bir müddet ostları ile idare ediyorum :)


Ama bazen öyle ostlar çıkıyor ki karşıma dizinin etkisi bitse de ost hala müzik listemden silinmiyor, dinlemekten bıkmıyorum. İşte bu yazımda böyle vazgeçilmezlerimin arasına giren dizi ostlarını sizler için sıralayacağım. Liste karışık herhangi bir sıralama yok ama son üçe sakladıklarım en sevdiklerim, onların yeri bende ayrı onun bir altını çizeyim tabi :)


KIM TAE WOO - HIGH HIGH / A GENTLEMANS DIGNITY


Favori 10 dizimi daha önce paylaşmıştım. Zirvedeki isim olan A Gentlemas Dignity'nin senaryosu kadar keyifli olan ostu huzurlarınızda :)


SAN E feat. KANG MIN HEE - WHAT'S WRONG WITH ME / YOU'RE ALL SURROUNDED



Oppaların hası Lee Seung Gi'min son dizisi You Are All Surrounded beklentilerimi pek karşılamamıştı aslında. Ama dizide oppamın oynuyor olması izlemem için başlı başına bir sebepti. Dizi ve oppam bir yana, dizinin bu ostunu bir ara saplantı haline getirmişliğim vardır. 


AILEE - GOOD BYE MY LOVE / FATED TO LOVE YOU


Yine favori dizi listemin bir diğer üyesi Fated To Love You ve Ailee'nin harika sesinden bir ost... Good Bye My Love dizide en dramatik sahnelerin ardı sıra giriyor ve beni hıçkırıklara boğuyordu :(


LEE HONG KI - WORDS I COULDN'T SAY YET / BRIDE OF THE CENTURY


Favori listemde yer alan Bride of the Century dizisindeki bu ost bana Hong Ki'nin sesini daha çok sevdirmişti :)


TAEYEON - IF / HONG GIL DONG


                                      

Geçen yaz merak edip izlediğim tarihi dizi Hong Gil Dong daha öncede televizyonda yayınlanmıştı. Dizi klasik tarihi dizilerden biraz farklı. İzleyenler prens severler ve Hong Gil Dong severler olarak ikiye ayrılmış durumda. Ben tabiki Hong Gil Dong tarafındaydım. Her ne kadar Jang Geun Suk seven biri olsam da Gil Dong daha çok hak ediyordu esas kızı :)


SUNG SI KYUNG - EVERY MOMENT OF YOU / MAN FROM THE STARS


Yine bir oppamın dizisi ve yine bir favori dizim :) Man From The Stars geçtiğimiz yılın en iyi yapımlarından biriydi bence. Bir çok alanda ödül alan dizinin en çok ses getiren ostu My Destiny oldu ama ben bu ostu daha çok beğenmiştim açıkçası :)


ALI - HURT / ROOFTOP PRİNCE


Fenomen dizilerden biri olan Rooftop Price dizisinin bu ostu efanelerden biriydi bana göre.


BOBBY KIM - AFRAID OF LOVE / BEAUTIFUL SPY


Hep ertelediğim ama sonunda izleyebildiğim bir dizi olan Beautiful Spy'ın bu ostundan hala bıkamıyorum çingucanlar. Dizide Eric Moon ayrı bir havaya sahipti ve ben de bu ost ile onu özdeşleştirdim sanırım. Dizi dolu dolu olmasa da şarkıları pek bir hoştu.

Vee geldik favori üçlüme... Bu ostları listemden silemiyorum, dinlemekten bıkamıyorum canlarım :)

SHIN JAE - TEARS ARE FALLING / 49 DAYS


İzlerken çaldığı sahnelerde içimi titreten bu ost hala dinledikçe beni bir duygusallaştırıyor. Bu ostlar aşık olmayan insana aşk acısı çektirir canlarım :(


JI CHANG WOOK - TO THE BUTTERFLY / EMPRESS KI


Bu ostu daha önceki yazımda paylaşmış diziyle ilgili ufak bir yazı da geçmiştim. Diziyi severim, şarkılarını severim, başrol oyuncusunu severim. Yani izlemediyseniz uygun bir arada Empress Ki'yi izleyin :)


YISABEL - MY EDEN / GU FAMILY BOOK


En sevdiğim ost ise aşkı en çok hakeden karakter ve onun ostu olan My Eden. Wol Ryung öyle temiz öyle karşılıksız bir aşk taşıyor ki şarkı bunu size harika hissettiriyor canlarım. Yisabel'in sesi ise muhteşem olmuş bu şarkıyla. 3 yıldır bende bu ost zirvede. Uzun zaman da değişmez gibime geliyor.


Dizileri izledikten sonra şarkıların hikayesini bilmek dinlerken daha çok duygusallaşmanızı sağlıyor.Umarım sizler için seçtiğim ostları beğenirsiniz canlarım. Rehberinizden sizlere kucak dolusu sevgiler :)








 











4 yorum:

  1. Baek_Ah_Yeon_-_Introduction_To_Love_FMV_(When_A_Man_Loves_OST
    Sad_Love_story_Ost-_Will_You_Come_to_Me_{Arabic_Sub}
    Chuno_OST
    Scent of Women ost - The Dancer_low
    Bunların olmaması üzücü!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha pek çok güzel ost var tabi ama bir kısmını yazabildik :)

      Sil
  2. rehber unni sana bişey soracaktım super junior bonamana şarkısında 40. saniyede şarkıyı söyleyen oppanın adını biliyomusun???

    YanıtlaSil