3 Şubat 2015 Salı

HEALER

                               

HEALER



Final yoluna girmiş bulunan dizimiz Healer hakkında tanıtım yazısı yayınlamayı sizlere karşı bir borç bilirim canlarım. Dizi ilk görüşte kalbimde kelebekler uçuşturup gözlerimde kalpçikler çıkardı. Adeta beni bir Leyla'ya çevirdi. Bunun sebebi ise tabiki Empress Ki dizisindeki Togon karakteriyle kalbime ismini kazıyan Ji Chang Wook oppa idi. Empress Ki izleyenler bilir, Wang Yoo severler ve Pea Togon severler olarak ikiye ayrılmıştık. Ben diziye dahil olduğu bölümden beri Togon tarafındaydım. Hatta Wang Yoo'yu ne yalan söyleyeyim gram sevmişliğim yoktur. Togon'un saftirik halleri benim gibi nappın namca sever birini bile baştan çıkarmıştı :)

Dağıldım yine kusurumu affedin çingular :) Konumuz tabiki Empress Ki değil Healer. Dizideki olayları ve bağlantıları anlayabilmek için baya efor sarfettim. Senarist bu konuda iyi çalışmış bence, izleyiciye hemen açıklamıyor her şeyi. Kısaca konudan bahsedecek olursam; Healer para karşılığı gece kuryeliği yapmakta ve en büyük hayali biriktirdiği parayla bir ada satın alıp o adada tek başına yaşamaktır. Bu amaçla ona verilen görevi parası ödendiği sürece hiç itiraz etmeden ya da sorgulamadan yerine getirir. Halkın güvenini kazanmış dobra muhabir Kim Moon Ho ise geçmişte yaşananlar yüzünden izini kaybettiği bir kızı bulması için Healer ile anlaşır. Ancak Healer, Kim Moon Ho ve bu kız arasında hiçbirinin bilmediği bir bağ vardır. Healer ve Muhabir Kim geçmişte kalan sırları birlikte ortaya çıkaracaklardır.

JI CHANG WOOK
Empress Ki'ye atıfta bulunmadan geçemem canlarım. Empress Ki'de sergilediği Togon karakteriyle beni benden alan oppam diziye asıl başlama sebebimdir çünkü. Ji Chang Wook dizide Healer karakterini canlandırıyor. Healer o kadar yalnız bir karakter olmuş ki yer yer bölümü durdurup oppama ağıt yaktım. Ne bir ailesi var ne de arkadaşları. Telefonunda bile yalnızca 2 isim var. Biri ajumma diye seslendiği, yüzünü bile görmediği, ona aldığı görevleri bildiren Jo Min Ja; Diğeri ise tavuk teslimatı yapan yer. Tek isteği bir an önce ada alacak parayı biriktirmek. Para için adam öldürmek haricinde her işi yapabilir. İşlerini yaptığı insanlarla irtibata geçmez, Bir gün kendinden bir kızın DNA örneği getirilmesi istenir ve bu görev onun geçmişiyle olan bağlantısını sorgulamasını sağlar. Yüzünü her daim insanlardan saklayan Healer artık onların arasına karışacaktır.


PARK MIN YOUNG
Kendisin daha önce City Hunter populer dizisindeki Kim NaNa karakteri ile tanıdık. Hatta bu diziden sonra Lee Min Ho ile aralarında bir ilişki olduğu ortaya çıkmıştı. Şahsen ben kendisini beğenmezdim. Ama bu dizide kendine naptıysa artık eski halini mumla arar oldum. O bakımsız saçları dizi boyu beni deli etti. Unni resmen bir ajumma saçıyla geziyor dizi boyunca. Ve tuhaf olan dizide herkes onu çekici ve güzel buluyor. Ben bu Korelilerin güzellik anlayışına hala alışamadım.Hani biz mi güzelden anlamıyoruz diyorum ama göz var nizam var arkadaş unni bu dizide çok korkunç olmuş. Karaktere gelince; Park Min Young dizide Chae Young Shin karakterini canlandırıyor. Chae Young Shin, bir avukat tarafından evlatlık olarak alınmış ve sevgiyle büyütülmüştür. Kendini büyüten babasını çok seviyor hatta onunla tanışabildiği için biyolojik anne babasına kızmıyor bile. İnternette küçük bir magazin sitesinde muhabirlik yapan Chae Young Shin, ülkenin kahraman muhabiri Kim Moon Ho'nun hayranıdır. Hayali bir gün onun gibi sadece doğruları konuşan gerçek bir muhabir olabilmektir. Bir gün eline geçen bir haber sayesinde Kim Moon Ho ile tanışır ve asıl muhabirlik macerası başlar.


YOO JI TAE
Karşınızda Bay öldüren gülümseme :) Gülümsemek bir insana ancak bu kadar yakışabilirdi çingular. Kendisinin pek dizisini bilmem ama Old Boy filminden tanırım. Old Boy'daki karakteri bir tarafa atarsak Healer'daki Kim Moon Ho karakteri pek bir yakışmış kendisine. Kim Moon Ho, geçmişte yaşanan trajik bir olayı yıllardır saklamaktadır ve artık gün yüzüne çıkarıp vicdanını rahatlatmak istemektedir. Bunun için karşısına kendi yakınlarını bile alır ve Healer'dan yardım ister. Ancak yardım istediği Healer aslında aydınlatmak istediği geçmişin kahramanlarından biridir.


 REHBERİN YORUMU
Çingucanlarım... Dizi kadrosu şahane, senaryo sürprizlerle dolu, başrol ise lokum :D Dizi henüz final yapmadı, final bölümü haftaya yayınlanacak bu yüzden finalin tatmin edici olup olmamasından bahsedemeyeceğim ama gidişat şu an için iyi.

Oyuncular birbirlerine karşı uyumlu. Oppam zaten maşallah her yere yakışıyor. Baksanıza şunun tipine hele. Kurban olduğum nasıl da yakışıklı.




Arada size de oluyordur. Çok olaylı, senaryosu yoğun dizi izliyor sonra biraz kafa dinlemek için hafif, çerezlik dizi arıyorsunuz. Ardından tekrar kaliteli ve yoğun senaryo istemeye başlıyorsunuz falan. Genelde yoğun senaryolu diziler tarihi türde oluyor. Günümüze ait dizilerde yoğun senaryo bulmak pek de kolay değil. Healer tam da burada imdada koşan bir dizi olmuş. Senaryo kafa yorucu. Ben ilk bölümü gece 3 gibi falan izledim ve hemen kapattım bilgisayarı. Çünkü yorgun kafayla vakit geçsin diye izlenebilecek bir dizi kesinlikle değil. Son bölümlerde bile hala olaylar ve karakterler tam oturmuyor. Senarist kolay lokma değil anlayacağınız. 

Beni yoracak, heycan dolu ve aksiyonu bol dizi arıyorum rehbercim bana yardım et diyorsanız Healer tavsiye edebileceğim bir dizi. Tüm bunlara ek olarak oyuncular da pek bir şeker. Hem görsellik hem kalite arayanlar için doğru adres Healer yani :) Healer koştukça kendinizi bir bilgisayar oyununda gibi hissedecek ve yerinizde duramayacaksınız :) Hadi o zaman iyi seyirler izleyeceklere :)









3 yorum:

  1. ben bu JiChangWook'u yerim yeriiimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben healer karakterinden çok Empress Ki'de sevmiştim açıkçası :)

      Sil
  2. Su kullandiklari gozlu kendi kapagi olan akilli telefonlarin markasi nedir bilen var mi ?

    YanıtlaSil