15 Şubat 2015 Pazar

KILL ME HEAL ME ÜZERİNE...


Şu günlerde sosyal hesaplarda da sıklıkla karşılaştığımız dizi Kill Me Heal Me biraz ilerleme kaydetti ve ben hemen kolları sıvadım. Dizinin en son 10. bölümü yayınlandı. Yazıyı yayınlayana kadar ne kadarı daha yayınlanır bilmiyorum ama prensiplerim gereği yazıyı tamamlamak için dizinin ilerlemesini bekliyorum. Biliyorsunuz ki benim amacım dizinin sadece konusunu ya da karakterlerini tanıtmak değil, diziyi spoiler vermeksizin tüm boyutlarıyla inceleyip neyini sevip neyini sevmediğimi, izleminizi tavsiye edip etmediğimi, falanını filanını açıklamak işte :) Ben diziyi günü gününe takip etmeyi de pek sevmiyorum canlarım. Yeni bölümü 1 hafta beklemek
ciddi anlamda canımı sıkıyor. Biraz bekleyip dizi ilerledikçe toptan hallediyorum izleme işini. Kill Me Heal Me dizisi de aynı şekilde oldu. Biraz ilerledi ve ben sonunda başladım. Dizinin yarısındayız ve ben yazıyı biraz biraz şekillendireyim dedim. Dizi hakkında az çok fikir sahibi olduğumu düşünüyorum. Beklentinin tersine bir şey olursa yazıyı günceller onu da hallederiz artık :)

Gelelim dizimize... Öncelikle dizi benim için ilk aşamada hayal kırıklığıydı. Çünkü dizi başlamadan önce gelen haberlerde Lee Seung Gi dizi için düşünülen isim olarak geçiyordu. Haberi alınca kelebekler gibi uçtum ve heyecanla beklemeye koyuldum ancak sonuç hüsrandı :( Oppam dizi kadrosunda yoktu malesef. Ben de hala oppamın dizi yapmasını dört gözle bekliyorum işte. Neyse ki oluşturulan kadro göz dolduruyordu. Bu yüzden beklentilerim yükseldi ve diziye nihayetinde başlamış oldum.

Dizinin konusu şöyle : Esas oğlanımız Cha Do Hun, çoklu kişilik bozukluğundan muzdaripdir. İçinde birden fazla ve her biri birbirinden başbelası birçok karakter yaşamaktadır. Cha Do Hyun bunu 17 yaşında farkeder ve o yaşından beri tedavi olmaya çalışır. İnsanlara karşı dikkatli davranır, diğer karakterlerin arkasını toplar, ailesinden bunu saklar ve kimsenin başına bela olmamak için arkadaş edinmez. Amerika'da yaşayan Do Hyun, bir gün kendini Kore'ye giden uçakta bulur ve bu tabiki en azılı karakter Shin Se Gi'nin işidir. Kore'de tanıştığı doktor Oh Ri Jin ise bir şekilde Do Hyun'un sırrını öğrenir ve ona yardım etmeye çalışır. Oh Ri Jin ve Cha Do Hyun kendilerini zorlu bir aşkın tam ortasında bulurlar.


JI SUNG

Cha Do Hyun ve içinde yaşayan diğer karakterleri Ji Sung canlandırıyor. Karakterlerin hepsi birbirinden beter ve Ji Sung tüm karakterlerin hakkını vermiş. Özellikle Perry Park ve Yoo Na karakterinde Ji Sung kendini hayran bıraktırdı. Takip ettiğim kadarıyla çoğunluğun favorisi Shin Se Gi ama benim favorim Perry Park oldu :) Resimde küvette balık tutan karakter Perry Park :D Tabi Yoo Na karakteri de tam olmuş :) Karakterlerin tam oturması için diziyi izlemeniz daha isabetli olur tabiki :)


Peki Ji Sung kimdir ? Kendisini Protect the Boss, Secret ve daha birçok diziden tanıyoruz. Ayrıca Ji Sung, yine I Hear Your Voice, Gods Gift ve birçok dizide oynayan Park Bo Young ile geçtiğimiz yıllarda bir evlilik gerçekleştirdi ve duyduğuma göre bebek bekliyorlarmış. Bence biri çok sevimli öbürü çok kadınsı olmalarına rağmen gerçekten yakışan bir çift :)


Bu Shin Se Gi, Cha Do Hyun'un içinde yaşayan kişiliklerden biri. Dizi boyunca karakterlerden en çok Se Gi ile karşılaşıyorsunuz. Se Gi kişiliklerin arasında en güçlü olan ayrıca. Cha Do Hyun bir Yoo Na'dan bir de Se Gi'den çok korkuyor :)


Şu tipe bir bakar mısınız :D Bu da  idol manyağı Yoo Na :D Ji Sung dizide harikalar yaratmış deyim yerindeyse. Her rolü o kadar inandırıcı oynamış ki... Psikopat Se Gi, içine kapanık intihara meyilli Yoo Sub, bombacı Perry, hırçın kız Yoo Na ve daha neler neler... Ji Sung'u Running Man'e katıldığı ve Kwang Soo ile birlikte casus olduğu bölümden beri hep çok sempatik bulurdum. Dizilerde genelde karizmatik adamı oynadığı için sempatik yüzüyle karşılaşmam geç oldu. Ama Kill Me Heal Me dizisi adamın şirinliğine şirinlik katmış. Özellikle Yoo Na'nın "Peace" hareketini görünce gülmekten yerlerde yuvarlandım :D  Aslında Cha Do Hyun'a acı veren kişilik değişimini bendeniz iple çektim resmen kkk.



HWANG JUNG EUM

Esas kızımız Oh Ri Jin'i ise bu unnimiz canladırıyor. Unniyi Can You Hear My Heart, Secret gibi dizilerden tanıyoruz. Can You Hear My Heart dizisinde olduğu gibi bu dizide de oyunculuğunu çok abartılı buldum ben. Kadın öyle bir gülüyor ya da çığlık atıyor ki sinirden bilgisayarı kapatasım geliyor. Secret dizisinde durmadan ağlatıyolardı bu unniyi. Bence ağlak roller daha çok yakışıyor ona. Çok da mutlu olmasın yani :D


Ji Sung ve Hwang Jung Eum ikilisi geçtiğimiz yıl Secret dizisinde de birlikte rol almışlardı. Uyumlu bir çift, tekrar birlikte bir projede yer almaları isabetli olmuş.


PARK SEO JOON

Diğer bir yakışıklı oppa, dizinin eğlenceli karakteri Oh Ri On'u Park Seo Joon canlandırıyor. Kendisi bir çok dizide yer aldı ama ben esasen Running Man'de izledikten sonra oppaya ısındım. Gerçekte çok efendi birine benziyordu o yüzden sevmiş olabilirim tabi :) Oh Ri On, dizide Omega isimli bir yazar ayrıca Oh Ri Jin'in ikizi. Herkes onun aptal ve serseri olduğunu düşünüyor ama o geçmişleriyle ilgili sırları biliyor ve gizli işler çeviriyor. Aslında oppanın daha birçok sırrı var ama malumunuz spoiler veremiyor ve susma hakkımı kullanıyorum :)



Dizide tabiki kötü karakterler de var örneğin bu ikilimiz. Kim Yuri ve Oh Min Seok dizide başrollerin kuyusunu kazan tipler. Ben Kim Yuri'yi Master Sun'dan beri çok beğenirim kadın bence artık bir başrol oynamalı. İkisinin tanıtımını birlikte yaptım. Çok da anlatılacak bir rolleri yok aslında. Biri esas oğlanı esas kıza kaptırmamaya çalışıyor; diğeri de şirket yönetiminde esas oğlanla kapışıyor. Bu kadar işte :D


REHBERİN YORUMU


Cancağızlarım... 
Dizi her açıdan çok ses getirdi. Sosyal medyada spoiler yememek için üstün çaba sarfettim. Çok fazla izleyeni var dizimizin ve izleyenlerden hep olumlu yorumlar duydum. Dizi yayınlanmakta olan Hyun Bin'in dizisi Hyde, Jekyll and Me ile sıkça kıyaslanıyor. Ben ayrıca bir de o dizi için yazı paylaşmayı düşünüyorum. Önce Kill Me Heal Me dizisine başladım. Çünkü daha çok yayınlanmış bölümü vardı. Dizi romantik komedi ve dram türünde. Dizinin başından beri geçmişte yaşanmış kötü olaylardan bahsediliyor ve bu sırların açıklanması daha ileriye bırakılıyor. Konunun bu şekilde işlenmesi hoşuma gitti. Değişime uğrayan kişilikler sizi güldürürken açıklanmamış sırlar da meraklandırıyor. Bendeniz diziyi beğendim. İlgisini çeken arkadaşlarım diziyi izleyebilir, tavsiyemdir. Bu tür psikolojik diziler çok fazla gündemde bu aralar. Bunda It's Okey It's Love dizisinin büyük etkisi olduğunu düşünüyorum. Neyse, diziyi izleyecek arkadaşlarıma şimdiden keyifli seyirler diliyorum. Yoo Na'ya benden selam söyleyin :) Öpüldünüz kocamaaan :*














6 yorum: