10 Mart 2015 Salı

Bİ DOLU AŞK - LOVE FORECAST



Rehber unniden herkese selamlar :) Biliyorum blog olayını epey boşladım ama okul ve kore aynı anda yürümüyor canlarım. Önümüzdeki günlerde çok daha uzak kalabilirim buralardan vizeler kapıda ve unni her zamanki gibi hazırlıksız. Ama bulduğum en küçük fırsatta bir şeyler izleyecek ve hemen kaleme alacağım tabiki. Son zamanlarda Hyde, Jekyll and Me ve God's Gift dizilerini izliyorum. Onların da yazıları bitirir bitirmez yüklenecek bloga. Ama bugün karşıma çıkan ve kalbimin tek sahibi Lee Seung Gi'nin son filmi olan
Love Forecast an itibariyle izlenmiş olup şahsım tarafından kaleme alınmış bulunmaktadır. Film benim için zaten diğer yapımlara göre 1-0 önde başladı. Sebebi tahmin ettiğiniz üzere başroldeki yaratılış mucizesi insan Lee Seung Gi idi. Moon Cha Won ve Lee Seung Gi daha önceden Shining Inherıtance adlı dizi projesinde birlikte yer almışlardı. Ama o dizi zamanlarında ikisi de çok toy olduğu için bu film daha tatmin edici olmuş. İkisinin karakter tahlillerinden biraz bahsedip yazımı sonlandırmayı düşünüyorum yani pek uzun tutmayacağım. Zaten filmler pek benim uzmanlık alanım değil biliyorsunuz genelde dizi izlerim ben. Bu yüzden çok da laf salatası yapmayı düşünmüyorum :)

LEE SEUNG GI

Yollarını gözlediğim, dizi çeksin diye dualar ettiğim, sevgili yapmasına rağmen vazgeçemediğim gönlümün efendisi alınyazım Seung Gi oppam yine tatlış mı tatlış bir oyunculuk sergilemiş. Filmde Kang Joon Soo karakterini oynayan oppam her ilişkisinin 100.gününde terkedilen, aşktan yana yüzü hiç gülmemiş, çok hassas, kibar ve düşünceli bir adam. Bu kadar iyi özelliği bir arada bulundurması sebebiyle zaten hep terkedilen taraf oluyor. Çocukluk aşkı Hyun Woo'yu hiç yalnız bırakmıyor, hep başına bela olsa da onun her yardım çağrısına koşuyor. Yani karakter olarak abartılı bir iyi insan olmuş. Oppam taş kalpli bir büyücüyü de oynasa çok tatlı oluyor. Adamın huyu bu elma yanakları köfte dudakları var ve istemese de çok tatlı olup kızları delirtebiliyor. Ama siz tabi unninizin oppasına pek delirmeyin :( Bana fırsat verilse sayfalarca hiç bıkmadan burada oppamı konuşabilirim canlarım ama kendimi tutuyor ve noktayı koyuyorum :)


MOON CHAE WON

Kendisini Nice Guy dizisiyle tanıyıp sevdiğim unni Moon Chae Won daha başka Good Doctor, The Princess Man, Shining Inheritance gibi dizilerde de rol aldı. Sevdiğim nadir unnilerdendir ama filmdeki karakterini pek de beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Kim Hyun Woo olabilecek en bencil ve düşüncesiz karakter olmuş. Oppama resmen işkence etti, süründürdü, acı çektirdi :( Ama filmdir diyip susuyor ve sempatimi kaybetmiyorum. Kim Hyun Woo hava durumu sunucusu ve ülkenin tüm erkeklerinin kendisine aşık olduğu bir kadındır. Evli bir adama aşık ve ondan karşılık alamadığı için acı çekiyor ve hep Kang Joon soo'dan yardım istiyor. Joon Soo'nun çocukluğundan beri kendine aşık olduğunun farkında ama bunu bilmiyormuş gibi davranıyor.

REHBERİN YORUMU

Film tür olarak Romantik Komedi. Ben izlerken hiç sıkılmadım hatta çok da keyif aldım. Senaryo olarak öyle çok değişik harika falan gibi yorumlar beklemeyin. Senaryo pek de yeni değil hatta biraz da klasik. Ama vaktinizin olduğu güzel bir günde 2 saatinizi ayırıp izleyebilirsiniz. Beğenmedim değil beğendim ama bayılmadım da yani. Benim için filmin en bayılınacak yeri Lee Seung Gi'nin oynuyor olmasıydı öyle söyleyeyim :)


Fimin en eğlenceli sahnesi bence bornozlarla dans ettikleri bu sahneydi. Oppamın içinde koreli bir apaçi yaşıyor resmen :) :)

Şapşik oppamla resmen kedinin fareyle oynadığı gibi oynadı unni. Şunun gibi birkaç tane de bizim ülkeye neden düşmedi ki? Koreden oppa ithal edilse her şeyimi ortaya koyar 1 adet Lee Seung Gi getiritirim valla. Kemal Sunal'ın Japon İşi filmindeki gibi bir robot Lee Seung Gi'm olsa da olurdu :(

Bu da filmimizin fragmanı :)


Ben filmi sevdim canlarım. Ama dediğim gibi Lee Seung Gi'nin etkisi sevmemde çok büyük bir etkendi. Sizler de izleyip kendiniz karar verebilirsiniz. İzleyecek çingulara şimdiden iyi seyirler. Sizleri seviyorum :)









                                  







1 yorum:

  1. İyi günler arkadaşlar, mesleğim doktorum. Çalışmalarıyla harika olan güçlü bir büyü tekeri olan Dr Ajayi ile karşılaşana kadar profesyonel geçmişim nedeniyle süper kültüre asla inanmadım. 12 yıllık evliliğimde sorun yaşıyordum, kocamın meslektaşıyla ilişkisi olduğunu öğrendiğimde onunla yüzleştim, bana tek söyleyebildiği, benden bıktığı için boşanmaya hazır olmam gerektiğiydi, bu gerçekten şaşırtıcıydı. çünkü iki gün sonra ondan bir boşanma kağıdı alıyorum, durması için yalvarıyorum ama çocuklarımızı nasıl etkileyeceğini bile düşünmeden garip davrandı, o zaman bir arkadaşımla sorunumu tartıştım ve bana nasıl olduğunu anlattı. benzer bir durumdaydı ama Dr Ajayi onun için evliliğini kurtaran bir aşk büyüsü yaptı, şüpheliydim ama gerçekten başarısız bir evlilik istemiyorum bu yüzden yardım için Dr ile iletişime geçtim, ona durumumu açıkladıktan sonra bana ne olduğu söylendi yapılacak ve bugün kocam yeniden benimle barış içinde ve bana karşı tüm kötü davranışlarını kesti. İlişkinizde bir sorun yaşıyorsanız, çözüm için son durağınız Dr Ajayi'dir. Whatsapp / Viber : +2347084887094 veya Email : drajayi1990@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil