13 Nisan 2015 Pazartesi

FAZLACA GERİLİM... GOD'S GİFT- 14 DAYS


Yeni bölüm beklemenin ne tür bir işkence olduğunu bilenler bilir benim canlarım. Güncel dizileri takip etmekten ciğeri solan unniniz tamamlanmış dizilerden izlemediklerine şöyle bir göz attı ve sonunda God's Gift dizisinde karar kıldı. Diziyi geçen yıldan beri hep merak etmişimdir. Yapılan yorumların da olumlu olduğunu görüyor fakat bir türlü başlayamıyordum. Fırsat bu fırsat diziye başlamak nasip oldu ve hemen bir yazı kaleme alayım dedim. 

Dizimizin konusu şu şekilde:
Kim Soo Hyun adında bir program yazarının kızı bir seri katil tarafından kaçırılır. Soo Hyun neden kızının hedef olduğunu bilemez ve bunun yaptığı programla ilgili olduğunu düşünür. Programlarında katil hakkında birçok olumsuz habere yer vermişlerdir ve ülkede son günlerde idam cezasının gelmesi konuşulmaktadır. Hayatı bir kabusa dönen Soo Hyun kızını kaybedince yıkılır ve kendi hayatından da vazgeçer. Ölümün eşiğine gelmişken bir mucize onu ve eski polis memuru Ki Dong Chan'ı kurtarır. (Evet burada biraz fantastik olaylar cereyan ediyor canlarım. Bildiğimiz SBS dizisi işte kkk) Artık Soo Hyun kızını kurtarabilmek için bir fırsat elde etmiştir ve bunu her ne olursa olsun kullanmalıdır.

OYUNCULAR


LEE BO YOUNG
Kendisini geçen yılın en popüler dizilerinden biri olan I Hear Your Voice dizisinden tanıdığımız Ji Sung'un gelini Lee Bo Young dizide annemiz Kim Soo Hyun'u oynuyor. Ben I Hear Your Voice dizisindeki o biraz çatlak karakterini pek sevememiştim. Ama bu dizideki karakter üzerine cuk oturmuş bence. Bu unnimizin anaç rolleri üstlenme yaşı çoktan gelmiş. Mantıklı ve cesur kadın rolü kendisine pek bir yakışmış. Benden tam puanı aldı yani :)



JO SEUNG WOO
Daha önce hiç bir projede kendilerine rastlamadım ama bu dizideki karakterine bayıldım. Hele o şivesi yok mu anam :) Adamımız dizinin balı, kaymağı, biraz da lokumu olmuş olan Ki Dong Chan ajusshi karakterini oynuyor. Ajusshi zor zamanlarda ortaya çıkıp superman edasıyla bizim ufaklığı kurtarıyor. Daha çok projesini izlemek istediğim bir aktör olarak rehberime kaydedilmiş durumdalar :)


KİM YOO BİN
Ta daa... Şu tatlı suratı tanıdınız mı :) Evet evet Oh My Lady'nin canavar ufaklığı, Princess Man dizisinin şeker yiğeni Kim Yoo Bin kocaman olmuş. Ben hayatımda böyle tatlı bir şey görmedim. Şunun suratına kurban. Tek başına Kore'yi sevme sebebisin sen :) Evet kendisi dizide kaçırılan kız Han Seat Byul. Hangi insan evladı şu surata kıyabilir ya. Yerim ben bunu :*


Ayrıca Birth of a Beauty dizisinden de tanıdığımız uzun boylu oppa burada komiser rolünde karşımıza çıkıyor.

Mutlu aile tablomuz da bu şekilde. Ama pek de uzun sürmüyor bu mutluluk ben diyeyim de :)

REHBERİN YORUMU

Diziye başlamadan önce çok fazla araştırmaya girmiştim. Basit bir dizi istemediğim için God's Gift avantajla seçilen dizi oldu. Dizi hakkında da yorumlar çok iyiydi. Fakat ben çok da bayılmadım canlar ya. Laf edemem tamam senaryo sizi sarıyor bir sonraki bölümü merak ediyorsunuz kabul ediyorum. yalnız bu sarma öyle heyecan falan verme yerine sizi deli ediyor işte. Bir süre sonra olaylar öyle bir hal aldı ki kendimi bizim şu gündüz kuşağında yayınlanan günlük dizilerimiz var ya sanki onu izliyor gibi hissettim. Ben gizem ve gerilim dizilerinde zekice yapılmış kurguyu seviyorum. Aranan kişi tek olacak ve senarist onu mükemmel bir şekilde saklayacak. Bence olması gereken bu ama God's Gift senaristinin bir tek kaçırılan kızı şüpheli göstermediği kaldı. Olay çok dağıtılmış bence yani. Diziyi izleyip de sevmiş olanlara bir şey diyemem saygı duyarım. Çünkü dediğim gibi sıkılma falan olmuyor ama olaylar bayıyor artık. Başka bir dizide aynı şey olsa yarıda bırakırdım sanırım ama sırf kaçıran kimmiş diye merak ettiğimden izlemeye devam ettim. Finale gelince tüm beklentilerim boşa çıktı. Final beni deli etti, bana saç baş yoldurdu. Bari finalin kurgusu iyi olsaydı diyorum ve buradan senariste öpücüklerimi yolluyorum. Ben severim gerilmeyi unni izlerim sorun değil diyorsanız hay hay canlarım. Lakin rehber unni bu diziyi pek de tavsiye etmiyor gerilmek için başka dizilerde de buluşabiliriz bence. Tabi takdir sizin ben sadece ekran başında konuşurum :)
Araya sınavlar girince boşladım buraları hemen birkaç dizi izleyip sahalara geri döneceğim çingucanlar. Beklemede kalın :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder