21 Temmuz 2017 Cuma

SONUNDA İZLEDİM - CINDERELLA AND FOUR KNIGHTS


İlgili resim

                                                                    HELLÖÖÖĞĞ :))
                                                                      Unni burada !!
Ne zamandır dizi izleyemiyor ve doğal olarak da yazı yazamıyordum. Bu aralar işler durgun olduğu için de sıkıldığım bir ara başladığım geçen yılın dizilerinden olan külkedisi ve onun şovalyelerini izleme fırsatı buldum. Hemen ardından da koştum geldim bloga. Hemen dizi hakkındaki fikirlerimi sunacak olursam :

Dizinin adı Cinderella and Four Knights. Yani Külkedisi ve 4 Şovalye. Az çok anlamışsınızdır diyorum neden bu diziye başladığımı ahahahahah. Zira dizimizin ismi mealen diyor ki: " Dizide 4 şovalye var. 4 yakışıklı delikanlı var. İzelemeyip de ne yapacaksın."


Ben de durur muyum bastım play tuşuna. Aslında başkaca bir sebebim daha vardı. Kadroda Jung Il Woo var. Jung Il Woo kimdi diye soranların hafızasını tazeleyelim hemen çünkü işimiz bu bizim :) Jung Il Woo birçok popüler dizide yer almasına rağmen bizim kalbimizde 49 Days dizisindeki Ruh Bekçisi karakteriyle yer edinmiş, Ruh Bekçisinin sempatik halleriyle akıllarda kalmıştır. Ben de o diziden beri ne zaman Jung İl Woo'nun yer aldığı bir proje görsem koşar izlerim. İşte diziye başlama sebeplerimden biri de buydu.

Dizinin konusu ise ipe sapa gelmez ve birbirinden haz etmeyen 3 kuzenin adam edilmesi için ahlak ve olgunluğa sahip bir liseli kızın başlarına kahya olarak getirilmesini anlatıyor dizi. Bu kızımız Kang kuzenlere aile olmanın önemini öğretecek ve ona verilen görevleri yerine getirecektir. Ancak tek bir kural vardır: Evden herhangi bir kişiyle çıkmak yasak!!

Hızlıca karakterlerden de bahsedip diziyi yorumlayalım o zaman...
Cinderella And Four Knights ile ilgili görsel sonucu

Esas kızımız Eun Ha Won'u Park So Dam canlandırıyor. Ben daha önce herhangi bir dizide rastlamamıştım kendisine ama nedense biraz Kim Go Eun izliyormuşum hissi verdi bana. Kız sevimli falan ama giyim tarzı beni dizide delirtti. Her daim eşofman takımı ile gezmesine uyuz oldum. Neden adam gibi giysiler giydirmiyorlar şu baş karakterdeki kızlara bu dizilerde inanın anlamıyorum. O açıdan biraz moda zehirlenmesi yaşadım diyebilirim. Başkaca söyleyebileceğim bir şey var mı diye düşünüyorum da... Ah evet şey dicektim: "Sayın senarist siz buna Külkedisi demişsin ama bu bildiğin Polyanna olmuş." Kız o kadar aşırı pozitifti ki insanın oturduğu yerden ona kötülük yapası geliyor sksjksjsksj. Her neyse esas kızımız annesini kaybetmiş, üvey annesi ve üvey ablasından eziyet görmekte. Yani günlük pembe dizilerden fırlama bir hayatı var ama her şeye rağmen nedendir bilmem pek bir mutlu. Sonrasında ise şovalyeleriyle karşılaşıyor.
İlgili resim

          Evet evet beklediğiniz kısma geldik. ŞOVALYELER !!

Şovalyelerimiz hep tanıdık yüzler. Jung Il Woo, Ahn Jae Hyun ve CNBlue Lee Jung Shin. Dördüncü şovalye ise pek bilmediğim bir isimdi. Zaten neden 4 şovalye onu anlamadım ne diye sekreter Lee şovalyeden sayılmış. Ama kıza tam bir piremses gibi davranması falan da hoş olmuş şimdi. O sebepten şovalyelere dahil edilmiş olabilir.


                       jung il woo cinderella and four knights ile ilgili görsel sonucu
1 NUMARALI ŞOVALYE >> KANG JI WOON (JUNG IL WOO)
Kang Ji Won Kang kuzenlerin arasına en son katılan isim. Zira babasının kim olduğunu yıllar sonra öğreniyor ve bir anda Kore'nin en zengin ailesinin bir üyesi haline geliyor. Ama bir türlü bu hayata alışamıyor. Kendini bu aileye ait hissetmiyor. 
Burada senariste iki çift lafım var: "Elin hiç mi titremedi benim minnoş Il Woo'ma böyle bir karakter yazarken?" O kadar negatif ve sorun çıkarma meraklısı bir karakter olmuş ki ben bile gıcık oldum bir an için adama. Ay hele o ilk bölümlerdeki uyuz hali saç baş yoldurdu ve senariste bol bol selam ettim. Olmamış, yakışmamış diyor ve devam ediyorum.

                 
                    ahn jae hyun cinderella and four knights kiss ile ilgili görsel sonucu
2 NUMARALI ŞOVALYE >> KANG HYUN MIN (AHN JAE HYUN)
Ahn Jae Hyun'u ilk Man from the Stars dizisinde izlemiş pek bir sevmiş ama sonrasında aldığı başrollerin hiçbirine ısınamadım. İfadeleri hep donuk ve oyuncuğunu yetersiz buluyordum. Ama sanki bu dizide biraz daha iyiydi gibi geldi. Kang Hyun Min Haneul Grup'un 1 numaralı varisidir. Ama en büyük sorunu çapkınlığı ve kadın avcısı olmasıdır. Büyük babasının düğününe gitmek için kendine olabilecek en tuhaf partneri seçer ve esas kızımız Ha Won ile karşılaşır.

                      lee jung shin cinderella and four knights kiss ile ilgili görsel sonucu
3 NUMARALI ŞOVALYE >> KANG SEO WOO (LEE JUNG SHIN)
Kural 1: CNBlue grubunun her üyesi sevimli olmak zorunda. Kang Seo Woo kuzenlerin arasında en dost canlısı isimdir. Konserlerden fırsat bulduğunda şarkı sözü yazan, boş zamanlarında bile müzik dinleyen bir şarkıcıyı canlandıran Seo Woo karakterini ben pek bir sevdim. Diğer iki kuzenin hırçın tavırlarına karşılık Seo Woo daha ılımlı bir karakter olmuş. 

                              REHBERIN YORUMU:

                     Gelelim dizi hakkında benim izlenimlerime sevgili okurcanlar...
Diziye büyük bir hevesle başladım. Yaz sıcaklarında ağır diziler çekilmiyor. Ben de şöyle tadımlık bir romantik komedi arayışına girdim. Ayrıca kadro da fena değildi. İzlememem saçma olurdu zaten diyerek geçtim ekran başına.

Ama...
Evet bu kelimeyi kullandıysam anlamışsınızdır neticeyi. Ben dizide pek de umduğumu bulamadım. Belki beklenti yüksekti o yüzden harcadım diziyi ama ne bileyim bir sonraki bölümü merakla da açmadım hani.

Bir kere dizide kötülerin yaptıkları, yapılanlara bizim başrollerin saçma bir pozitiflikle karşılık vermesi ve en sonunda bir şekilde iyilerin kazanması falan sarmadı beni. Bir ara annemin izlediği şu günlük dizileri izliyor gibi hissettim kendimi. 

Sonra ikici kızı oynayan A pink Naeun ve o donuk oyunculuğu da beni gerdi. Tamam kız güzel hakkını yemeyelim. Ama oyunculuğu için aynı şeyleri söylersem objektif davranmış olmam. Ayrıca tam bir sinsirellaydı bence o kız. Ji Woon'un ona olan ilgisini kullandı, esas kızın yüzüne ağırbaşlılıkla gülümseyip arkasından kıskandı falan. En kötüsü de böyleleri bu hayatta anacım dedim. O kızın iyi olduğuna inanmıyorum ben :D

Diziyi izlerken bir ara You are Beautiful izlediğim günlere döndüm. Oğlan kılıklı bir kız ve 3 tane ultra yakışıklı adam aynı evde. Kız ben dünyanın en saf insanı olabilirim nidalarıyla gezerken delikanlılar da onu korumakla meşgul. Genel hatlarıyla You are Beautiful'a benzettim o yüzden.

İzlemeyin diyemem tabi. Çünkü korkunç bir dizi değil öyle. Vakit geçirmek adına bakabilirsiniz. Ama ben ayılıp bayılmadım işte ne bileyim :)

Hani rehberunni puanlama sisteminden bu diziye ben 6.5 falan verirdim sanırım tam 7 değil ama yuvarlarsak 7 olur :)

İzleyen, izlemeyen, izlemeyi düşünen kim varsa yorumlarınızı merak ediyorum. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. Hoşçakalın ^^

13 yorum:

  1. Omo Omo yazını daha okumadım ama her gün bakıyordum. Ümidimi kesmemiştim. İnanamıyorum yeni yazı gelmiş. Diziyi izlemiş olsamda yine de yazınız okuyacağım. Geri dönmene çok sevindim Unni :)

    YanıtlaSil
  2. Ben diziyi herkesin kızı üzmesine dışında beğenmiştim. İnsanlar iyi birini görünce hemen üstüne biniyorlar. Büyük babayı hiç sevmemiştim.😠 Sekreteri de unutmamak lazım adam yakışıklıydı ve tatlıydı. Fakir- zengin hikayesi her ne kadar klasik Türk dizisi gibi olsada vakit geçirmek için birebir dizi. Umarım bu dönüşün uzun soluklu olur. Bizi bir daha 47 gün bekletme unni. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa :) Şu an ağzım kulaklarımda bu ne tatlı bir yorum böyle... Umarım bekletmem ne diyeyim ben de kızıyorum kendime :( Yorumların için çoook teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Ben asıl geri döndüğün için teşekkür ediyorum:) Yeni dizi önerisi atmasanda en azından yaşam belirtisi gösteren yazılar at.Sonra endişeleniyoruz senin için. :D

      Sil
    3. Ahahah tamam arada yazışalım buradan 😄 O zaman müjdeyi vereyim şu an yeni bir diziye başladım yakında blogda olacak 🙋🏻 Bekleyin beni 😌

      Sil
  3. Ben de bu diziyi beğenmeyenlerdenim. Diziyi sevenleri anlıyorum gerçi BOF, YAB gibi eski dizileri hatırlatıyor. Diziye koymuşlar üç taşı millet de bayıla bayıla izledi doğal olarak. Çok sıradan bir dizi aman aman sevilesi karakter de yok başrol artı ikinci kız rol yapamıyor. Özellikle o ikinci kız... Ahn Jae Hyun'un aslında onu seviyo oluşu çok sinir bozucuydu bu kız sevilir mi ya dedirtti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baya beklentimi yüksek tutmuştum ama umduğumu bulamadım dizide. Arada denk geliyor böyle napalım 😄 Yorum için teşekkürler 🎈

      Sil
  4. Ben de sevip sevemediğime bir türlü karar veremedim. Bazen iyi vakit geçirdiğimi düşünürken bazende vaktimi boşa harcadığımı düşünüyordum. Doğal olarak diziyi yarım bıraktım :D ama sonunu çok fazla belli etmişlerdi zaten o yüzden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de klişe olmasından yakındım hep izlerken. Genel olarak izleyenler de hissetmiş sanırım bunu. Yorum için teşekkürler :)

      Sil
  5. Ben de izlemiştim bu diziyi ama bir yerden sonra çok baymıştı beni -.- :')

    YanıtlaSil
  6. Dizi bence çok komikti neden kimse beğenmemiş anlamadım ama ben her bölümü merakla açtım. Dizinin sonunu merak uyandırıcı şekilde bitiriyorlardı bu da dizinin güzel yönüydü.

    YanıtlaSil