25 Haziran 2018 Pazartesi

WHY SECRETARY KIM DİZİ İNCELEMESİ

İlgili resim

Ofiste bulduğum küçük bir boşlukta hafta sonu izleme fırsatı bulduğum Why Secretary Kim ? dizisini tanıtayım dedim ve sıvadım kollarımı...



Hafta sonu Kore dizisi furyasına bundan 6 yıl önce birlikte kapılmış olduğum kankitomla birlikte yeni diziye başlayıp Kore gecesi yapmaya karar verdik. Kore dizisi repliklerinin paylaşıldığı sayfalarda defalarca repliklerine rastladığım ve belleğe attığım bir dizi olan Why Secretary Kim ilk alternatiflerimizdendi. Karar bana bırakılmıştı ve ben de unni iç güdülerime güvenerek bu dizi için start verdim ve oturup izledik.

Dizi hakkındaki izlenimlerime geçmeden oyuncular hakkında kısa bilgiler vereyim de hayranı olduğunuzu bir oyuncu varsa daha bir aşkla şevkle okuyun yazımı ahahaha :)



İlgili resim

Başrollerde çoğu K- drama severin tanımış olduğu yüzler mevcut. Esas oğlanımız daha öncesinde Kill Me Heal Me ve She Was Pretty gibi popüler dizilerde izlediğimiz Park Seo Joon. Kendisi hakkında her zaman savunduğum bir tez vardı ki bu dizide de kanaatim değişmedi: Oppa kurbanın olayım sen soğuk ve cool karakterler oynama :( Nerde sempatik, minnoş ve haylaz bir rol var onu bul onu oyna. Kill Me Heal Me dizisinde kendisini sevmiş She Was Pretty dizisinde ise oyunculuğu Siwon'un gölgesinde kalmış olduğundan pek haz etmemiştim. Bu dizide de aynı She Was Pretty dizisindeki gibi Nemrut bir karakteri oynadığından benden geçer not alamadı üzgünüm :(

Esas kızımız ise bilinen adıyla City Hunter dizisinin Kim Na Na 'sı Park Min Young. Normalde kore dizilerinde kızlardan pek hoşlanmam bilirsiniz :) Ama ilk kez bir dizide esas oğlandan ziyade esas kız beğenimi topladı. Bu kız giderek güzel mi oluyo ne anlamadım. Özellikle saçlarına bayılmış olduğumdan dizi boyunca o saç öyle nasıl duruyor ? bu saç ise benimki ne? gibi yorumlar yapıp en sonunda da kesin takma bu saçlar diye çamur attım kendisine :D

REHBERİN YORUMU:

Evet gelelim fasulyenin faydalarına...

Kore dizisi takibi kariyerim boyunca yapmadığım, her yapmak istediğim zaman da kendi kendimi ayıpladığım bir şey yaptım bu dizide: Diziyi yarım bıraktım.

Dizi için beklentim çok yüksekti. Oyuncuları biliyor ve eski dizilerini seviyordum. Ama bu dizide adını koyamadığım olmamış bir şeyler vardı.

Şimdi tekrar düşününce diziye tahammül edemememde en makul sebep olarak Park Seo Joon ve o Nemrut halleri geliyor bana. Yanlış anlamayın biz çok gördük öyle kendini beğenmiş, havalı ve kibirli ceo karakterleri. Zaten severiz de zengin ve yakışıklı oppaları :D ama bu defa ayarı kaçırmışlar bence. Biraz diziye renk gelir diye bekledim ama artık iyice sıkıldığımdan izleyemedim kalanını.

Şimdi Park Seo Joon ve Park Min Young fanlarından linç yemek de istemem tabi. Her ikisiyle bir sorunum yok severek takip ediyorum kendilerini :) Ama bu dizi olmamış olmamış olmamış.

Bu nedenle diziyi tavsiye etmiyor ve her şeye rağmen yine de izleyip şans vermek isteyenlere iyi seyirler diliyorum.

Not : Dizi rehber unni puanlama sisteminden 5 puan aldı :)

HOŞÇAKALIN ^-^


1 yorum:

  1. Muhteşem bir yazı olmuş. İzlesem mi izlemesem kararsızdım izleyeceğim.

    YanıtlaSil